لانه کبوتر

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 294 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:03

چرا NFT يک ميمون ميليون‌ها دلار ارزش دارد؟

مجموعه‌ NFT‌ها اخيرا به يکي از پرطرفدارترين حوزه‌هاي بازار رمز ارزها تبديل شده‌اند.

طبق گزارش سايت dAppradar، حجم معاملات 17 مجموعه توکن‌هاي بي‌همتا به رقمي بيش از صد ميليون دلار نيز رسيده است. يکي از همين مجموعه‌ها، ميمون‌هاي کسل يا همان Bored Ape Yacht Club است.

مفهوم NFT

NFT مخفف عبارت Non Fungible Token است. واژه توکن، کاربردهاي متفاوتي دارد اما در اينجا به معني يک سند اعتباري الکترونيکي است. اين سند اعتباري الکترونيکي نشان دهنده يک مقدار مشخص از يک واحد قابل معامله است. واحد قابل معامله مي‌تواند ريال، دلار، يورو و يا ارزهاي ديجيتالي باشد.

اين سندها در شبکه‌اي به نام بلاک چين ذخيره مي‌شوند. وظيفه بلاک چين اين است که نشان دهنده مالک اصلي کالا چه کسي بوده و بعد به ترتيب به چه کساني فروخته شده است.

فرض کنيد شما اثري را به کمک فتومونتاژ در فتوشاپ خلق کرده‌ايد و بخواهيد آن را به فروش برسانيد. هر شخص مي‌تواند يک کپي از آن را دانلود کند و هيچ حق مالکيتي به شما پرداخت نکند. شما مي‌توانيد اثر خود را به يک NFT تبديل کنيد. حتي با از بين رفتن کالاي فيزيکي خود اثر در قالب NFT از بين نمي‌رود. در حقيقت ان اف تي، به دارايي ديجيتالي گفته مي‌شود که قابل جمع کردن باشد. اين دارايي ديجيتال نيز ارزش خود را به صورت نوعي از رمز حفظ مي‌کند. همان گونه که يک تابلو فرش و يا اثر هنري ارزش خود را حفظ مي‌کند و نوعي سرمايه‌گذاري به حساب مي‌آيد.

NFT ميمون‌هاي کسل

s4_x753.jpg

 

باشگاه قايق تفريحي ميمون‌هاي کسل درواقع يک پروژه NFT آواتار ساخته شده بر پايه اتريوم است. در حال حاضر تنها ?????? از NFT ميمون‌هاي کسل وجود دارد و اين به معناي کمياب بودن آنها نيز است. علاوه بر کمياب بودن اين آثار، از نظر بصري چشم‌نواز هستند. مالکيت هر يک از توکن‌هاي Bored Ape NFT به عنوان کليدي براي عضويت در يک بستر اختصاصي پاتوق آنلاين به نام Swamp Club نيز عمل مي‌کنند.

زماني که Bored Ape Yacht Club در ماه آپريل مصادف با اواخر فروردين ???? راه‌اندازي شد؛ هر NFT ميمون‌هاي کسل با قيمتي کمتر از ??? دلار در طول يک روز به فروش رسيد. اما پس از گذشت شش ماه، قيمت ارزان‌ترين ميمون به ?? هزار دلار رسيد. شايد جالب باشد بدانيد که استيفن کاري نيز يکي از اين آثار را خريداري کرده است.

به نظر مي‌رسد Bored Ape NFT نيز در کنار کريپتوپانک  به آثار ماندگار آينده تبديل خواهد شد. اين امکان وجود دارد که زماني برسد که ميمون‌هاي کسل به قطعه‌هاي هنري نماديني براي نمايش دادن ظهور جريان اصلي دنياي متاورس تبديل شوند.

آيا يک ميمون، ميليون‌ها دلار ارزش دارد؟

ان اف تي‌ها بزرگ‌ترين اتفاق 2021 بودند؛ نه تنها در حوزه تکنولوژي و فناوري بلکه در هر زمينه تمامي خبرهاي جنجالي زير سايه NFTها قرار گرفت.

اين داستان همچنان در سال 2022 پر قدرت‌تر ادامه دارد. با اينکه زمان زيادي از موضوع فروش ان اف تي‌ها با قيمت‌هاي غير قابل باور مي‌گذرد. براي اکثر افراد اين سوال وجود دارد که چطور ممکن است طراحي يک ميمون که جذابيت چنداني ندارد، با چنين قيمت‌هايي به فروش مي‌رسد.

معمولا بدين شکل است که زماني که فردي از فروش NFTها انتقاد مي‌کند؛ اولين پاسخي که دريافت مي‌کند اين است که هنوز به خوبي مفهوم هنر را درک نکرده است.

شايد جالب باشد بدانيد که در هنگام خريد NFTها ميمون‌هاي کسل شما نمي‌دانيد کدام اثر هنري را مي‌خريد. پس از انجام فرآيند خريد، اثر هنري نيز به شما نمايش داده مي‌شود.

پس اين جا به جايي و فروش با چه هدفي دنبال مي‌شود؟

بخش از جواب اين سوال مربوط به انتقال غير قانوني پول يا همان پولشويي است  و يا کلاهبرداري از طريق بالا بردن غير واقعي ارزش يک NFT.

بدين ترتيب کاربران گمان مي‌کنند اثر با ارزشي است که قيمت آن رو به افزايش است. اما اين تمام دلايل براي همه‌گيري آن نيست.

دليل بعدي حمايت افراد مشهور و سلبريتي‌ها از ين کسب و کارها است. افرادي که روياي يک شب پولدار شدن را براي مردم عادي تبليغ مي‌کنند و از اين روش درآمدزايي مي‌کنند.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 291 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:18

امکانات يک خانه لوکس!

 

 

شايد اشنايي با امکانات يک خانه لوکس براي شما نيز جذاب باشد اين مقاله نگاهي دارد به امکانات خانه هاي لوکس و براي زندگي لوکس يک راهکار ارائه مي کند

 

 

شايد براي شما هم اين سوال پيش آمده باشد که يک خانه لوکس چه امکاناتي دارد؟ گسترش خانه هاي لوکس واقعيت امروز جامعه ماست. فارغ از چالش ها و پيامدهاي اجتماعي و فرهنگي اين پديده، زندگي در اين خانه ها بسيار هيجان انگيز است. گاهي اوقات حتي آشنايي با امکانات اين خانه ها براي ما جالب و جذاب است. در اين مقاله با نگاهي متفاوت به معرفي امکانات يک خانه لوکس مي پردازيم. با من همراه باشيد

يک خانه لوکس!

قبل از هرچيز بايد منظورمان از خانه لوکس را مشخص کنيم. از گذشته تا به امروز برخي از مناطق شهرهاي مختلف به لوکس بودن و قيمت بالاي زمين مشهور بوده اند. اين مناطق را حتي در شهرهاي کوچک هم مي توان پيدا کرد. عموما خانه هاي لوکس در مناطق لوکس (بالا شهر!) شهرها واقع مي شوند. اما همه خانه هاي موجود در اين مناطق لوکس نيستند. از جمله مثال هاي بارز براي يک خانه لوکس مي توان به برج هاي مسکوني اشاره کرد.

 

ساکنين اين برج ها عملا زندگي هتلي را تجربه مي کنند! خشکشويي، رستوران، امکانات تفريحي، خدمات نظافتي و … از جمله امکاناتي است که در برج هاي مسکوني لوکس ارائه مي شوند. اما داستان به اينجا ختم نمي شود. در داخل واحدهاي مسکوني اين برج ها نيز امکانات جذابي ارائه مي شود. طراحي هاي خاص، لوازم لاکچري و دکوراسيون هاي ويژه از جمله موارد ديگري است که در يک خانه لوکس به چشم مي آيد.

تفاوت هاي خانه هاي لوکس

خانه هاي لوکس تفاوت ها و شباهت هايي با هم دارند. اصلي ترين تفاوت آن ها در نوع طراحي و دکوراسيون داخلي آن هاست. علاوه بر اين برخي امکانات ارائه شده در ساختمان هاي مختلف با هم متفاوت است. به عنوان مثال برخي از اين خانه هاي لوکس استخر اختصاصي دارند و برخي ديگر استخر عمومي. برخي از اين برج ها فضاي سبز و زمين بازي کودکان دارند و گروهي ديگر از آن بي بهره هستند. همه اين تفاوت ها در کنار موقعيت مکاني، سن و معماري بنا در تعيين قيمت يک خانه لوکس موثر هستند.

امکانات مشترک خانه هاي لوکس

شايد سوال کنيد امکانات يک خانه لوکس چه ربطي به خانه هوشمند دارد؟ در اين بخش از مقاله پاسخ اين سوال را خواهيد گرفت. از جمله مشترکات خانه هاي لوکس مي توان به امکانات رفاهي خاص آن ها اشاره کرد.

سيستم امنيتي و حفاظتي چيست    نصب خانه هوشمند     اسمارت سکيوريتي      شهر هوشمند

 

مهمترين وجه اشتراک ساختمان هاي لوکس بهره مندي از فناوري خانه هوشمند است. به کمک فناوري خانه هوشمند مي توانيد همه بخش هاي خانه را با استفاده از اپليکيشن نصب شده بر روي موبايل هوشمند خود کنترل کنيد.

از جمله امکانات ارائه شده در يک خانه لوکس هوشمند مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • کنترل هوشمند روشنايي
  • کنترل هوشمند لوازم برقي
  • کنترل هوشمند سيستم هاي سرمايش و گرمايش
  • کنترل هوشمند پرده و کرکره ها
  • فراخواني آسانسور هوشمند
  • نورپردازي هوشمند
  • شير آب و گاز هوشمند
  • آبياري هوشمند گلدان ها و فضاي سبز
  • درب پارکينگ هوشمند
  • سونا و جکوزي هوشمند
  • استخر هوشمند
  • و

نکته جالب توجه اين است که تمام اين امکانات با چند ابزارک هوشمند ارائه مي شوند. کليد لمسي هوشمند و رله هوشمند در کنار سنسورها تمام آن چيزي است که امکانات خانه هوشمند را فراهم مي کنند.

کليد لمسي هوشمند

از کليدهاي هوشمند براي کنترل تجهيزات روشنايي استفاده مي شود. وظيفه اين کليدها انتقال کنترل لامپ ها به بستر اينترنت است. اين کليدها شما را قادر مي سازند با موبايل لامپ ها را خاموش و روشن کنيد. کافي است اپليکيشن را باز کنيد و آيکون مربوط به لامپ مورد نظر را لمس کنيد. استفاده از کليد لمسي هوشمند در يک خانه لوکس ضروري نيست. برخي از برندها کنترل هوشمند روشنايي را به کمک رله هوشمند اجرا مي کنند.

رله هوشمند

رله ها پرکاربردترين تجهيزات هوشمند سازي ساختمان هستند. از اين ابزارک ها استفاده هاي زيادي مي شود. رله ها در يک خانه لوکس کارهاي زيادي انجام مي دهند. تمام امکاناتي که در بالا به آن ها اشاره کردم را مي توان به کمک رله ها ارائه داد. رله هاي هوشمند انواع مختلفي دارند. تعداد کانال و حداکثر جريان قابل تحمل هر کانال رله، مهمترين فاکتورها در انتخاب رله هوشمند است. رله ها اغلب به صورت تابلويي مورد استفاده قرار مي گيرند. اين موضوع سبب ايجاد تغييراتي در سيم کشي ساختمان مي شود.

سنسورهاي هوشمند

عموما در يک خانه لوکس هوشمند از سنسورها استفاده هاي زيادي مي شود. از جمله مي توان به سنسورهاي دما، رطوبت، تشخيص حرکت، مگنت هاي درب و پنجره و … اشاره کرد. وظيفه سنسورها جمع آوري اطلاعات محيطي و ارسال آن ها براي دستگاه کنترل کننده مرکزي است. دستگاه کنترل مرکزي با توجه به اطلاعات سنسورها و شرايط مورد نظر کاربر، دستورات مقتضي را صادر مي کند.

 

به عنوان مثال براي تنظيم دما توسط ترموستات، ابتدا دماي محيط توسط سنسورها اندازه گيري مي شود. سپس با مقايسه دماي محيط و دماي مطلوب که توسط کاربر ثبت شده است وضعيت سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي تعيين مي شود. اگر اختلاف دما زياد باشد سيستم ها با دور فن تند و اگر اختلاف کم باشد با دور فن کند به کار خود ادامه خواهند داد.

جمع بندي

اگر چه بهره مندي از همه امکانات يک خانه لوکس در ساختمان هاي معمولي غير ممکن است، با اين وجود برخي از امکانات براي همه در دسترس است. به عنوان مثال استفاده از تجهيزات خانه هوشمند هزينه زيادي را به شما تحميل نمي کند. در عوض آسايش و رفاه شما را به ميزان چشم گيري ارتقا مي دهد. علاوه بر اين شما مي توانيد هوشمند سازي ساختمان را در چند مرحله انجام دهيد. با اين روش هزينه هاي شما نيز کاهش پيدا مي کنند.

براي کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره هوشمند سازي ساختمان با ما تماس بگيريد. کارشناسان ما آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:09

انواع روش هاي فشرده سازي تصوير در دوربين مداربسته

امروزه در صنعت نظارت تصوير و دوربين هاي مداربسته مديريت فضاي ذخيره سازي مي باشد . نوع فشرده سازي تصاوير به دليل ارتباط مستقيم با ميزان اشغال فضاي ذخيره سازي ارتباط مستقيم دارد . با رشد تکنولوژي فرمت هاي ذخيره سازي جديدي وارد عرصه ي دوربين مداربسته شده اند که توانسته اند مديريت فضاي ذخيره سازي را بهينه سازي نمايند . در اين مقاله به بحث و بررسي انواع روش هاي فشرده سازي خواهيم پرداخت .

 

مکانيزم فشرده سازي

پروسه ي فشرده سازي از طريق الگوريتم مشخص انجام مي شود . به اين شکل که ابتدا دوربين تصاوير را با يک الگوريتم خاص کد مي کند . (Encode) و در دستگاه استندالون با همان الگوريتم کد گشايي (Decode)  مي شود .

تفاوت هاي H.265 با H.264

استاندارد H.265 از چند لحاظ با H.264 متفاوت است .
?
تفاوت اصلي اين است به لطف HEVC حجم فايل ها کاهش يافته و به همين دليل پهناي باند مورد نياز از جريان هاي زنده ويدئويي کاهش مي يابد .

? بر خلاف استاندارد H.264  به جاي ماکروبلوک ها ، استاندارد H.265 پردازش اطلاعات بر روي CTUs مي تواند به اندازه ي ??*?? بلوک پردازش کند که اين عدد (H.264) 4*4 به ??*?? بود.

فشرده سازي در صنعت دوربين مداربسته بسيار مهم مي باشد ، زيرا ارتباط مستقيم با مديريت پهناي باند و مديريت فضاي ذخيره سازي دارد . براي استفاده از يک الگورتيم خواص بايد هم دوربين هم دستگاه استندالون از آن الگوريتم پشتيباني کنند

 

علاوه بر اندازه ي بزرگتر CTU  ، HEVC داراي جريان حرکت بهتري مي باشد . اين به اين معني مي باشد که HEVC نياز به سخت افزار پيشرفته تري مانند Bax center pro ، دارد تا قادر به فشرده سازي داده ها باشد .
با اين حال براي تماشاي تصاوير H265نياز به ، پهناي باند کمتري داريد همچنين جريان ويدئو هاي ?K را بيش از پيش امکان پذير مي کند .

آشنايي با روش فشرده سازي H.264

H264 يک استاندارد براي فشرده سازي تصاوير مي باشد که فشرده سازي و توزيع محتواي ديجيتال را انجام مي دهد . اين کار با پردازش فريم هاي ويديوئي با استفاده از يک استاندارد فشرده سازي مبتني بر محدوده ي حرکتي انجام مي شود .
همچنين الگوريتم H.264 نسبت به الگوريتم هاي قبلي مانند : MJPEG ، MPEG به طور قابل توجهي پهناي باند اشغال و مديريت فضاي ذخيره سازي را بهبود بخشيد ، معمولا تصاوير استاندارد H.264 داراي بلوک هايي هستند که اغلب ??*?? پيکسل است .

از آنجا که استاندارد H.265 تصاوير را بسيار کارآمد تر فشرده مي کند ، استفاده از آن به عنوان ابزار فشرده سازي ويدئو پهناي باند و ميزان ذخيره سازي را تقريبا ??% کاهش مي يابد .

جدول زير پهناي باند H.265 و H.264 را با هم مقايسه مي کند .

 

نتيجه گيري

همواره با رشد تکنولوژي روش هاي فشرده سازي نيز پيشرفت هاي زيادي کرده اند استفاده از دوربين هاي مداربسته داراي تکنولوژي فشرده سازي بروز مانند : H.264 و H.265 و دستگاه هاي استندالون (NVR/DVR) به عنوان Decode تا حد زيادي مي تواند در مديريت پهناي باند و همچنين کاهش فضاي معرفي تاثير گذار باشد .

https://www.tripadvisor.com/Profile/hiktejarath2022

https://replit.com/@hiktejarat0025

https://www.misterpoll.com/users/2704018

https://www.mobypicture.com/user/hiktejarat0025

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 244 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:14

آيا متوجه شده ايد که ما از رتبه بندي الکسا براي تجزيه و تحليل نتايج در پلتفرم خود استفاده مي کنيم؟

 

 

 

 

رتبه الکسا چيست؟

رتبه الکسا يک رتبه بندي محبوبيت جهاني وب سايت است که توسط شرکت اينترنتي الکسا که زيرمجموعه آمازون است ايجاد شده است.

 

الکسا از داده هاي ترافيک وب براي تهيه ليستي از محبوب ترين سايت هاي اينترنت استفاده مي کند. رتبه الکسا به شما اين امکان را مي دهد که بدانيد سايت شما در مقايسه با ساير سايت ها سئو سايت اصفهان چقدر محبوب است.ده ها ميليون سايت توسط الکسا رتبه بندي شده اند. محبوب ترين سايت داراي رتبه 1 است و کم محبوب ترين سايت در حدود 30 ميليون رتبه دارد. همچنين، سايت هايي بدون رتبه اختصاص داده شده به دليل داده هاي ناکافي وجود دارد.

 

رتبه الکسا چگونه تعيين مي شود؟

براي محاسبه رتبه، الکسا داده ها را از هزاران افزونه مرورگر، ويجت ها و سايت هايي با اسکريپت الکسا نصب شده جمع آوري مي کند. آنها به همه اين داده هاي جمع آوري شده به عنوان "پانل ترافيک جهاني" خود اشاره مي کنند و از آن به عنوان نمونه اي استفاده مي کنند که همه کاربران اينترنت را نشان مي دهد.رتبه الکسا با استفاده از روش‌شناسي اختصاصي تعيين مي‌شود که ميانگين بازديدهاي روزانه منحصر به فرد و بازديد از صفحه هر بازديدکننده را در طول 3 ماه گذشته ترکيب مي‌کند.الکسا تعداد بازديدکنندگان روزانه منحصر به فرد را از تعداد کاربران پنل جهاني خود که در آن روز از يک سايت بازديد کرده اند، تخمين مي زند. بازديد از صفحه به ازاي هر بازديدکننده، ميانگين تعداد درخواست‌هاي URL کاربر پانل جهاني الکسا برايک وب‌سايت است. اگر کاربر يک URL را چندين بار در يک روز درخواست کند، به عنوان يک بازديد از صفحه حساب مي شود.بنابراين، بالاترين ترکيب ترافيک و تعامل بازديدکنندگان، رتبه # 1 را تضمين مي کند.الکسا زير دامنه ها را جدا از دامنه هاي آنها رتبه بندي نمي کند. با اين حال، آن‌ها براي صفحاتي که در برخي از سايت‌هاي محبوب مانند وردپرس ميزباني مي‌شوند، استثنا قائل مي‌شوند، اگر بتوانند به‌طور خودکار آنها را به‌عنوان صفحه اصلي يا وبلاگ شخصي شناسايي کنند.

 

دقت رتبه الکسا

الکسا ادعا مي کند که از نرمال سازي داده ها براي تصحيح سوگيري ها در داده هاي خود و همچنين فيلتر کردن ترافيک غيرانساني و هرزنامه استفاده مي کند.با اين حال، دقت رتبه بندي الکسا توسط داده هاي در دسترس آنها محدود مي شود. همانطور که در سايت خود بيان مي کنند:سايت هايي با ترافيک نسبتاً کم اندازه گيري شده توسط الکسا رتبه بندي دقيقي نخواهند داشت. ما داده‌هاي کافي از منابع خود دريافت نمي‌کنيم تا رتبه‌بندي‌هاي بيش از 100000 را از نظر آماري معنادار کنيم. "به عبارت ديگر، اگر دو سايت را انتخاب کنيد که مثلاً 1000000 و 3000000 رتبه بندي شده اند، اختلاف ترافيک بين آنها به اندازه اي نيست که بتوان نتيجه گيري قابل اعتمادي داشت.همچنين، سايت‌هايي که بيش از 100000 رتبه‌بندي شده‌اند، به دليل تفاوت‌هاي ترافيکي تخميني کوچک بين آنها، احتمال بيشتري دارد که نوسانات زيادي در رتبه‌بندي خود تجربه کنند.قابليت اطمينان يک رتبه با عبور از #100000 و نزديک شدن به جايگاه #1 افزايش مي يابد. تفاوت در ترافيک بين اين سايت ها بسيار بيشتر است که بالا رفتن از نردبان را در انتهاي اين رتبه بندي نيز دشوارتر مي کند.براي رتبه دقيق تر، مي توانيد معيارهاي سايت خود را با نصب اسکريپت الکسا روي آن تأييد کنيد. به اين ترتيب الکسا به جاي تخمين معيارها مستقيماً آن را اندازه گيري مي کند.

 

 

 

ارزش رتبه الکسا چقدر است؟

در اينجا چند راه وجود دارد که رتبه الکسا مي تواند براي کسب و کار شما مفيد باشد:

 

1. مقايسه وب سايت خود با رقبا. شما مي توانيد بررسي کنيد که در جايگاه خود در برابر رقباي خود کجا ايستاده ايد. ببينيد رقباي شما چقدر ترافيک دريافت مي کنند، چگونه مخاطبان شما با هم همپوشاني دارند. استراتژي کلمات کليدي آنها را تجزيه و تحليل کنيد. همه اينها ممکن است به شما ايده هاي جديدي براي بهبود يا هدفي براي دنبال کردن بدهد.

 

2. فرصت هاي کلمات کليدي SEO را پيدا کنيد. الکسا همراه با رتبه بندي، ابزارهايي براي بهينه سازي سئو ارائه مي دهد. به عنوان مثال، تجزيه و تحليل کلمات کليدي که ترافيک را به سمت رقباي شما هدايت مي کنند، اما شما از آنها استفاده نمي کنيد، کلمات کليدي را براي تمرکز بيشتر روي کلمات کليدي مناسب و مرتبط با خريد و غيره پيشنهاد مي کند. مطمئناً مي توانيد با استفاده از اين ابزارها ترافيک خود را از جستجوي ارگانيک افزايش دهيد.

 

3. پتانسيل تجاري يک وب سايت را تعيين کنيد. سايت هاي باکيفيت را براي کمپين هاي آگاهي از برند خود بيابيد و شناسايي کنيد. بررسي رتبه الکساي سايت يک qui است.

روشي براي فيلتر کردن سايت ها بر اساس محبوبيت و اجتناب از آنهايي که ترافيک و تعامل کم دارند. با بررسي آمار ترافيک، معيارهاي تعامل و جمعيت شناسي مخاطبان، تخمين بزنيد که تبليغات شما در آن سايت چقدر ارزش دارد.

 

4. فرصت هايي براي مشارکت هاي ارزشمند با اينفلوئنسرها پيدا کنيد. اگر از اينفلوئنسر مارکتينگ در کسب و کار خود استفاده مي کنيد، در مراحل اوليه فرآيند جستجو، مي توان از رتبه الکسا براي شناسايي اينفلوئنسرهاي تثبيت شده که مي توانند توجه مخاطبان خود را جلب کرده و آن را حفظ کنند، استفاده کرد.

 

5. وبلاگ هايي را براي انتشار مطالب خود پيدا کنيد. با انتشار مقالات خود به عنوان مهمان در سايت هاي ديگري که مخاطبان شما از آنها بازديد مي کنند، ترافيک خود را افزايش دهيد. الکسا سايت هايي را با موضوعات مشابه و مخاطبين همپوشاني به شما نشان مي دهد. از رتبه بندي الکسا براي انتخاب محبوب ترين ها استفاده کنيد.

 

توجه Insight چگونه از رتبه الکسا در تجزيه و تحليل نتايج استفاده مي کند؟

در پلتفرم Attention Insight در کنار يک نقشه حرارتي در تجزيه و تحليل طراحي، امتياز وضوح طرح شما را که توسط الگوريتم‌هاي هوش مصنوعي تخمين زده مي‌شود، ارائه مي‌کنيم. اين نشان مي‌دهد که طراحي شما چقدر واضح است: آيا مملو از عناصر، رنگ‌هاي متضاد يا تميز و شفاف است. هر چه امتياز بالاتر باشد، طراحي تميزتر به نظر مي رسد.درست در زير، نمودار رتبه سايت هاي الکسا وجود دارد که وضوح طراحي شما را با استانداردهاي صنعتي شما مقايسه مي کند. اين نشان مي دهد که طراحي شما از نظر وضوح در مقايسه با 170 سايت برتر الکسا در يک دسته بندي خاص در چه رتبه اي قرار مي گيرد.اين 170 سايت الکسا با بهترين رتبه را در همان دسته طراحي شما مي گيرد و آنها را بر اساس نمره وضوح در 10 گروه گروه بندي مي کند. مي توانيد ببينيد چند درصد از آن سايت ها داراي امتياز وضوح 100-90? هستند، چند درصد در گروه نمره وضوح 90-80? و غيره قرار مي گيرند.مهمتر از همه، شما مي بينيد که طرح شما به کدام گروه تعلق دارد. چه امتياز شفافيت بهتري نسبت به سايت‌هاي الکسا با بهترين رتبه داشته باشد يا جايي در انتهاي سايت دنبال شود.

 

https://trello.com/tahmikain

https://visual.ly/users/tahmikain3/portfolio

https://www.mixcloud.com/TahmiKain3/

https://coub.com/tahmikain3

http://www.wikidot.com/user:info/tahmikain3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sDTNoXZMMYqovZa5LJ_FQw

https://qiita.com/TahmiKain3

https://www.quora.com/profile/Tahmi-Kain

https://weheartit.com/TahmiKain3/uploads

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 537 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:39

بهترين تعريف بازاريابي وابسته

منبع: JustLeaWP.com

 

کسب درآمد از شراکت با يک شرکت تجارت الکترونيک در کلاس جهاني

 

بازديدکنندگان را به BigCommerce معرفي کنيد و 200? از اولين پرداخت ماهانه مشتري يا 1500 دلار به ازاي هر مشتري سازماني را دريافت کنيد. امروز بپيونديد تا درآمد خود را با پلتفرم پيشرو تجارت الکترونيک افزايش دهيد.

 

کميسيون هاي پيشرو در صنعت

محتواي از پيش ساخته شده براي وب سايت شما

يک مدير حساب اختصاصي که بر موفقيت شما متمرکز است

امروز ملحق شو

 

بازاريابي وابسته چگونه کار مي کند؟

از آنجايي که بازاريابي وابسته با توزيع مسئوليت‌هاي بازاريابي و ايجاد محصول بين طرف‌ها کار مي‌کند، موفق مي‌شود از توانايي‌هاي افراد مختلف براي استراتژي بازاريابي مؤثرتر استفاده کند و در عين حال سهمي از سود را براي مشارکت‌کنندگان فراهم کند. براي ساخت اين اثر، سه طرف مختلف بايد درگير شوند:

 

فروشنده و سازندگان محصول.

وابسته يا تبليغ کننده.

مصرف کننده.

بياييد به رابطه پيچيده اين سه طرف بپردازيم تا از موفقيت بازاريابي وابسته اطمينان حاصل کنيم.

 

1. فروشنده و سازندگان محصول.

فروشنده، خواه يک کارآفرين انفرادي يا يک شرکت بزرگ، فروشنده، بازرگان، خالق محصول يا خرده‌فروشي است که محصولي براي عرضه به بازار دارد. اين محصول مي‌تواند يک شي فيزيکي، مانند کالاهاي خانگي، يا خدماتي مانند آموزش آرايش باشد.

 

فروشنده که به نام برند نيز شناخته مي‌شود، نيازي به مشارکت فعال در بازاريابي ندارد، اما ممکن است تبليغ‌کننده باشد و از تقسيم درآمد مرتبط با بازاريابي وابسته سود ببرد.

 

به عنوان مثال، فروشنده مي تواند يک تاجر تجارت الکترونيکي باشد که يک کسب و کار dropshipping را راه اندازي کرده و مي خواهد با پرداخت هزينه به وب سايت هاي وابسته براي تبليغ محصولات خود، به مخاطبان جديدي دست يابد. يا فروشنده مي تواند يک شرکت SaaS باشد که از شرکت هاي وابسته براي کمک به فروش نرم افزار بازاريابي آنها استفاده مي کند.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

2. وابسته يا ناشر.

همچنين به عنوان ناشر شناخته مي شود، شرکت وابسته مي تواند يک فرد يا شرکتي باشد که محصول فروشنده را به شيوه اي جذاب براي مصرف کنندگان بالقوه بازاريابي مي کند. به عبارت ديگر، شرکت وابسته، محصول را تبليغ مي کند تا مصرف کنندگان را متقاعد کند که براي آنها ارزشمند يا مفيد است و آنها را متقاعد کند که محصول را خريداري کنند. اگر مصرف کننده در نهايت محصول را بخرد، شرکت وابسته بخشي از درآمد حاصل را دريافت مي کند.

 

شرکت‌هاي وابسته معمولاً مخاطبان بسيار خاصي دارند که براي آنها بازاريابي مي‌کنند و عموماً به علايق آن مخاطبان پايبند هستند. اين يک جايگاه مشخص يا نام تجاري شخصي ايجاد مي کند که به شرکت وابسته کمک مي کند تا مشترياني را جذب کند که به احتمال زياد در تبليغات عمل مي کنند.

3. مصرف کننده.

خواه مصرف کننده بداند يا نداند، آنها (و خريدهايشان) محرک هاي بازاريابي وابسته هستند. شرکت هاي وابسته اين محصولات را با آنها در رسانه هاي اجتماعي، وبلاگ ها و وب سايت ها به اشتراک مي گذارند.

 

هنگامي که مصرف کنندگان محصول را خريداري مي کنند، فروشنده و شرکت وابسته در سود تقسيم مي شوند. گاهي اوقات، شرکت وابسته تصميم مي گيرد با افشاي اينکه در ازاي فروش هايي که انجام مي دهد، کميسيون دريافت مي کند، با مصرف کننده روبرو شود. در مواقع ديگر ممکن است مصرف کننده کاملاً از زيرساخت بازاريابي وابسته پشت خريد خود غافل باشد.

 

در هر صورت، آنها به ندرت براي محصول خريداري شده از طريق بازاريابي وابسته هزينه بيشتري پرداخت مي کنند. سهم شرکت وابسته از سود در قيمت خرده فروشي لحاظ مي شود. مصرف کننده فرآيند خريد را تکميل مي کند و محصول را به طور معمول دريافت مي کند، بدون اينکه تحت تأثير سيستم بازاريابي وابسته که در آن بخش مهمي است، وارد شود.

 

بازاريابان وابسته چگونه حقوق مي گيرند؟

يک روش سريع و ارزان براي کسب درآمد بدون دردسر فروش واقعي يک محصول، بازاريابي وابسته براي کساني که به دنبال افزايش درآمد آنلاين خود هستند، جذابيت غيرقابل انکاري دارد. اما چگونه يک شرکت وابسته پس از پيوند دادن فروشنده به مصرف کننده پول دريافت مي کند؟

 

پاسخ مي تواند پيچيده شود.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:23

آيا خوردن عسل در دوران بارداري خطرناک است؟

 

 

شايد شنيده باشيد که کودکان زير يک سال نبايد عسل بخورند. اين درست است. کارشناسان توصيه مي کنند از معرفي عسل به نوزادان خودداري کنيد زيرا مي تواند حامل باکتري باشد که مخصوصا براي نوزادان خطرناک است.

 

پس طبيعي است که تعجب کنيد که آيا مي توانيد در دوران بارداري عسل بخوريد. خوشبختانه، اين خوراکي شيرين و چسبناک به طور کلي براي شما و نوزاد متولد نشده شما بي خطر است. در مورد اينکه چرا بايد در زمان انتظار از عسل لذت ببريد بيشتر بياموزيد - اما پس از تولد نوزاد خود اقدامات احتياطي را انجام دهيد.

 

خوردن عسل در دوران بارداري

از زمان هاي قديم، عسل به عنوان يک غذاي خوشمزه و درمان خانگي براي برخي از بيماري ها مورد استفاده قرار مي گرفته است. قبل، در طول و بعد از بارداري، ممکن است طعم اين شيرين کننده طبيعي را بچشيد، چه با قاشق چاي خوري يا روي نان تست يا ماست بريزيد.

 

دليل اينکه برخي از افراد ايمني عسل را زير سوال مي برند اين است که گاهي اوقات حاوي اسپورهاي باکتريايي به نام کلستريديوم بوتولينوم است. اين باکتري ممکن است به سرعت در روده شما رشد کند و نوروتوکسين هايي توليد کند که منجر به بوتوليسم مي شود، يک بيماري نادر اما جدي که مي تواند باعث ضعف و فلج در بازوها، پاها، ناحيه شکم و سيستم تنفسي شود.

 

با اين حال، اين خطر براي اکثر کودکان و بزرگسالان نگران کننده نيست. دکتر سندي پروکتر، استاد تغذيه در دانشگاه ايالتي کانزاس، مي‌گويد: کودکان بالاي يک سال و بزرگسالان سالم - از جمله زنان باردار - مي‌توانند با خيال راحت عسل مصرف کنند زيرا سيستم ايمني آنها در برابر هر گونه باکتري که ممکن است در عسل وجود داشته باشد محافظت مي‌کند.

 

هر بارداري متفاوت است. اگر در مورد خوردن عسل در دوران بارداري سوالي داريد، حتماً با يک ارائه دهنده مراقبت هاي بهداشتي در مورد شرايط خود مشورت کنيد.

 

آيا عسل براي نوزاد بي خطر است؟

عسل براي نوزاد در شکم شما نيز بي خطر است. حتي در موارد جداگانه اي که افراد باردار به بوتوليسم مبتلا شده اند، محققان هيچ مدرکي مبني بر اينکه نوزادان آنها با اين بيماري متولد شده اند پيدا نکرده اند. عفونت بوتوليسم والدين باردار نيز با مشکلات بارداري يا ناهنجاري هاي تولد مرتبط نبود.

 

براي اينکه چيزي در سيستم شما به جنين شما آسيب برساند، بايد از جفت وارد شود. سم بوتولينوم وزن مولکولي بالايي دارد که باعث مي‌شود از جفت شما عبور نکند و به نوزادتان برسد. اين بدان معناست که حتي اگر عسل حاوي هاگ‌هاي بوتوليسم بخوريد، کودک شما بايد محافظت شود.

 

با اين حال، هنگامي که کودک شما متولد مي شود و ديگر در رحم شما محافظت نمي شود، حداقل براي مدتي در برابر آن باکتري آسيب پذير مي شود. دکتر پروکتر مي گويد: «عسل به دليل سيستم ايمني توسعه نيافته براي نوزادان يک نگراني است – آنها قادر به مبارزه با هاگ هاي بوتوليسم نيستند که گاهي در عسل وجود دارد. عسل خام را تا اولين تولد نوزاد دور از دسترس کودک خود نگه داريد.

 

سالانه حدود 110 مورد بوتوليسم در ايالات متحده گزارش مي شود و حدود 70 درصد از مبتلايان را نوزادان تازه متولد شده تشکيل مي دهند.

 

فوايد عسل در دوران بارداري

به طور کلي، عسل به عنوان يک منبع غذايي غني از ويتامين يا مواد معدني در نظر گرفته مي شود. و برخي از شرايط ويژه براي گسترش سلامتي در جسم را دارا مي باشد.

 

آندريا چيشولم، پزشک متخصص زنان و زايمان و عضو هيئت بررسي خانواده  وري ول مي گويد:

باروري

برخي تصورات وجود دارد که استفاده از عسل قبل از بارداري ممکن است به بهبود توانايي شما براي باردار شدن کمک کند.

سلامت تنفسي

برخي مطالعات نشان داده‌اند که خوردن عسل ممکن است به آسم کمک کند، اما تنها زماني که با سياه‌دانه يا دانه‌هاي کرفس ترکيب شود. عسل به تنهايي يک درمان موثر آسم در انسان نيست.

محافظت آنتي اکسيداني

عسل، به ويژه انواع تيره، حاوي آنتي اکسيدان هايي است که ممکن است با مبارزه با مولکول هاي موجود در بدن ما که به سلول هاي سالم آسيب مي رسانند، سلامت را تقويت کنند.

 

ملاحضات امنيتي

تقريباً هميشه، در دوران بارداري بايد با خيال راحت از عسل لذت ببريد. اما بهتر است چند نکته احتياطي را رعايت کنيد.

 

اگر ناهنجاري هاي گوارشي داريد با پزشک خود صحبت کنيد

افرادي که جراحي روده يا معده انجام داده‌اند يا به بيماري کرون مبتلا هستند، ممکن است پردازش باکتري‌هاي روزمره در مجراي روده‌شان سخت‌تر باشد. از آنجايي که عسل ممکن است حاوي هاگ‌هاي باکتري باشد، در صورت داشتن اين شرايط، مهم است که از پزشک خود در مورد مصرف عسل خود سوال کنيد.

 

اگر آنتي بيوتيک هاي سنگين مصرف مي کنيد، مصرف را محدود کنيد

آنتي‌بيوتيک‌هاي سنگين مي‌توانند حشرات «خوب» روده شما را که معمولاً با هاگ‌هاي باکتريايي مبارزه مي‌کنند، از بين ببرند. در رژيم غذايي شما به طور موقت

 

اگر ديابت بارداري داريد به راحتي از عسل استفاده کنيد

دکتر چيسولم مي‌گويد: «در بارداري‌هايي که با ديابت بارداري عارضه دارند، بهتر است شيرين‌کننده‌هاي اضافه شده از جمله عسل را به حداقل برسانيد، زيرا ممکن است سطح گلوکز خون شما را بالا ببرد.» با اين حال، دکتر چيسولم گهگاهي براي بيمارانش عسل را به قند سفره ترجيح مي دهد. او مي‌گويد: «عسل داراي شاخص گليسمي کمي پايين‌تر و ويتامين‌ها و خواص آنتي‌اکسيداني بيشتري است که آن را به عنوان يک شيرين‌کننده انتخاب بهتري مي‌کند

 

پس از تولد، عسل را از نوزاد خود دور نگه داريد

البته، هنگامي که کودک شما به دنيا آمد، عسل تا زماني که به سن 1 سالگي برسد، ممنوع است. ) قبل از اولين تولدشان.

 

نتيجه گيري

مهم است که از آنچه در دوران بارداري مي خوريد آگاه باشيد زيرا برخي از غذاها مي توانند براي شما، جنين متولد نشده يا هر دو ناسالم باشند. خوشبختانه، عسل مانند بسياري از غذاهاي نپخته يا پاستوريزه نشده ديگر خطراتي را به همراه ندارد.

 

به طور کلي، عسل يک خوراکي شيرين بي خطر براي شما در دوران بارداري است. بنابراين اگر مي خواهيد مقداري عسل را در چاي خود بچرخانيد، از آن براي شيرين کردن چاي خود استفاده کنيد.

 

در پايان به شما توصيه مي کنيم که اگر قصد خريد عسل گون اصل را داريد، به فروشگاه با تجربه و زبردست سوغات نهاوند مراجعه کنيد.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11148434

https://independent.academia.edu/ShaaMeyer33

http://edu.fudanedu.uk/user/bobbymiller4/

http://fudanedu.uk/user/bobbymiller4/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:BobbyMiller4

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

https://git.isis.vanderbilt.edu/BobbyMiller4

http://jobs.ict-edu.uk/user/bobbymiller4/

http://ict-edu.uk/user/bobbymiller4/

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:23

تعريف کوچينگ

اين سبک اغلب به‌عنوان کوچينگ توصيف مي‌شود. کوچينگ از مديران مي‌خواهد که از نقش سنتي کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان به نقش مشورتي بيشتري منتقل شوند. کوچينگ ابزاري براي توسعه مشارکت بين مدير و کارمند است که درک مشترکي در مورد آنچه بايد به دست آورد و چگونه بايد به دست آورد ايجاد مي‌کند.

در چرخه مديريت عملکرد، کوچينگ به معناي ارائه بازخورد و پشتيباني مداوم به کارمند در طول سال است. کوچينگ به کارمند فرصتي مي‌دهد تا در مورد جنبه‌هاي عملکرد خود در “زمان واقعي” بشنود و در تعيين نحوه به‌کارگيري يا اصلاح رفتار خود براي موفقيت نقش ايفا کند.

کوچينگ يک رويکرد غيرمستقيم براي توسعه فردي است. کليد موفقيت در کوچينگ اين است که کوچ وقت و فضا براي فکر کردن در مورد چالش ايجاد کند – که اغلب منجر به يک بزنگاه در فرد مقابل مي‌شود.

مراجع براي لحظه‌اي با موضوع به شکل متفاوتي ازآنچه هميشه مي‌ديده و مي‌پنداشته مواجه مي‌شود.

کوچينگ، به‌عنوان يک رويکرد مداوم براي مديريت افراد تعريف‌شده است:

يک فضاي واقعي انگيزه براي عملکرد ايجاد مي‌کند

تطابق بين عملکرد واقعي و مورد انتظار يک کارمند را بهبود مي‌بخشد

با ارائه بازخورد به‌موقع، شناخت، وضوح و پشتيباني، احتمال موفقيت يک کارمند را افزايش مي‌دهد

وچينگ بر اساس هدف، موقعيت و افراد درگير در آن از انواع مختلفي برخوردار است. در اين مقاله به مهمترين آنها اشاره مي شود.

کوچينگ فرآيندي است که مي‌تواند بر اساس نيازهاي فرد در موقعيت‌هاي مختلف و محيط‌هاي مختلف ارائه شود.

انواع  کوچينگ

واژه کوچينگ معمولاً به روشهاي کمک به ديگران براي بهبود، توسعه، يادگيري مهارتهاي جديد، يافتن موفقيتهاي شخصي، دستيابي به اهداف و مديريت تغيير زندگي و چالشهاي شخصي گفته مي‌شود.

مربيگري معمولاً به نگرش‌ها، رفتارها، مهارت‌ها و دانش و همچنين اهداف شغلي و آرزوها مي‌پردازد و همچنين مي‌تواند بر رشد جسمي و روحي نيز تمرکز کند.

کوچينگ ممکن است از حيث تشريفات و ساختار متفاوت باشد، به عنوان مثال:

مربيگري مي‌تواند بسيار غيررسمي و راحت، يا رسمي و به شدت ساختار يافته، يا ترکيبي از هر دو باشد.

در اينجا انواع مختلف کوچينگ مطرح مي‌شود:

بيزنس کوچينگ

کوچينگ اجرايي

.

 کوچينگ زندگي

انواع کوچينگ حرفه اي

کوچينگ عملکرد

 

کوچينگ فروش

چه اتفاقي مي افتد زماني که بخواهيم از مفهموم کوچينگ در بخش فروش استفاده کنيم

اگر قبلاً با مفهموم کوچينگ آشنايي داشته باشيد به سادگي در ميابيد که اين موضوع بسيار فراتر از تغيير يک نام روي سر در اتاق يا کارت ويزيت يک مدير فروش سنتي يا متعارف است(اتفاقي که معمولاً شاهد آن هستيم)

اگر کوچينگ را يک سبک زندگي جديد سازماني و فردي نخوانيم; به يقين مي‌توانيم آن را يک نگرش يا ادبيات جديد ويا به عبارت ديگر يک فرهنگ جديد و متفاوت تلقي کنيم.

اگر  به مفهموم مربيگري در تيمهاي ورزشي بنگيريم; متوجه مي‌شويم که نقش مربي بسيار پيچيده‌تر و فراتر از آموزش و بهبود برخي تکنيکهاي فردي است. در يک تيم ورزشي مانند فوتبال نقش مربي به روابط عمومي تاکتيک‌هاي بازي سايت گذاري‌هاي ميان رده و … تسري مي‌يابد

يک مربي بايد ترکيب مناسبي از نيروي انساني، موقعيت‌ها و بازي‌ها را در قالب يک تيم هدايت نمايند.

کوچينگ فروش هم بايد; در يک بازي پر رقابت عوامل متعدد را در کنار هم قرار داده و بين آنها زبان و فهم مشترک موضوع ايجاد نمايد.

 

بيزنس کوچينگ

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:48

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت

معراج هم در دسته بهترين شرکت هاي هواپيمايي کشور قرار مي گيرد. اين شرکت هواپيمايي يکي از خوش قول ترين شرکت هاي هواپيمايي کشور است و اين خوش قولي به دليل تاخير بسيار اندک پروازهاي اين ايرلاين است. علاوه بر اين به دليل فعاليت گسترده اين ايرلاين در مقاصد مختلف داخلي و بين المللي و ناوگان نسبتا بزرگ اين ايرلاين مي توان معراج را يکي از بهترين شرکت هاي هواپيمايي کشور دانست.

eee_9ctk.jpg

علاوه بر اين معراج در زمينه تعميرات هواپيماها نيز دست قدرتمندي داشته و موفق به کسب گواهينامه مديريت تداوم صلاحيت پروازي شده است. اين گواهينامه براي اولين بار توسط معراج به دست آمد. خدمات غذايي و کترينگ قابل قبول اين ايرلاين از ديگر مواردي است که باعث رضايت خاطر مسافران پروازهاي اين ايرلاين شده است.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع : شهران گشت

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 553 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:56

آيا از مزايا و اثرات عالي خاکستر بر درخت گردو اطلاع داريد؟ آيا تابحال اقدام به استفاده از اين گونه نقويت کننده درخت براي افزايش بازدهي و عملکرد درخت گردو نموده آيد؟ تغذيه و کوددهي درخت گردو عامل اصلي رشد و ثمردهي درخت مي‌باشد که چندين راه براي تامين مواد مغذي موردنياز درخت وجود دارد.

 از جمله استفاده از کودهاي ارگانيک، شيميايي و همچنين استفاده از ماده حاصل از سوزاندن چوب براي درخت گردو؛ اينکه خاکستر تا چه ميزان مي‌تواند براي درخت گردو موثر باشد و داراي چه عناصر مغذي است، موضوع جذاب اين مقاله از اکين نهال مي‌باشد.

 خاکستر چه مواد مغذي مفيدي براي درخت دارد؟

خاکستر باقي مانده حاصل از سوختن چوب و گياهان علفي خشک شده مي‌باشد که مواد معدني فراواني را در خود جاي داده است. استفاده از خاکستر در زمان هاي گذشته جهت تقويت درخت گردو بسيار انجام مي‌گرفته و منجر به رشد بهتر درخت مي‌شده است زيرا افزودن آن به بستر رشد درخت گردو، روش فوق العاده جهت تامين عناصر پتاسيم، کلسيم و منيزيم به برنامه غذايي آنها مي‌باشد تا سبب درشتي محصول و جلوگيري از ترک خوردگي زودهنگام پوسته گردد.

خاکستر مقادير فراواني از عنصر پتاسيم و کلسيم را براي باردهي و توليد محصول ارگانيک درخت گردو در اختيار آنها قرار ميدهد و وجود اين دو ماده مغذي سبب کنترل پي اچ خاک درخت گردو ميشود. همچنين اين قابليت را دارد تا با سرعت بالا و نهايت قدرت جذب درخت گردد و اثرات آن را در مدت وکوتاه شاهد باشيد لذا استفاده ازاين ماده راه ايده آل جهت دستيابي به محصول ارگانيک و باکيفيت مي‌باشد.

مصرف خاکستر براي درخت گردو چه فوايدي دارد؟

افزودن خاکستر به خاک نه تنها مانع از هدر رفت چوب هاي خشک شده ميگردد، بلکه منبع غذايي مطلوبي براي درخت گردو جهت توليد ميوه و بزرگ شدن محصول را فراهم مي‌کند.

بالا بودن بيش از حد اسيديته خاک و پايين بودن آن هر دو مانع رشد درخت گردو بوده و حتي جذب بسياري از کودها را دچار مشکل مي‌کند. با استفاده از باقي مانده سوزاندن چوب،ميزان اسيديته خاک به سبب عنصر کلسيم موجود در آن تعديل خواهد شد.

خاکستر آفت کش طبيعي حاصل از سوزاندن چوب يا زغال سنگ مي‌باشد که شما باغداران را در از بين بردن سريع و راحت شپشک ها، شته ها حلزون و …بسيار ياري خواهد نمود.بدين منظور خاکستر را پاي درختان گردو بريزيد تا بسياري از آفات ريشه کن شوند.

استفاده از اين ماده مفيد سبب جريان يافتن بهتر اکسيژن در لايه هاي خاک شده و منجر به زندگي بهتر ميکروارگانيسم هاي مفيد خاک و تنفس ريشه خواهد شد.

استفاده از خاکستر راهکار هوشمندانه اي است که هر باغدار ميتواند انجام دهد تا بدون هزينه اضافي به غني سازي خاک و ثمردهي درختان گردو کمک نمايد.

  • استفاده از خاکستر پاي درخت، يکي از روش‌هايي است که به آن خواهيم پرداخت؛ اما به‌ طور کلي در ابتدا و قبل از کاشت درختان گردو، زمين مورد نظر بايد مورد بررسي قرار گيرد. درختان گردو براي آنکه بتوانند ميوه‌ هايي بزرگتر و مقوي‌ تر داشته باشند، بايد بتوانند مواد مغذي بسياري را از خاک دريافت نمايند. پس در هنگام بررسي خاک علاوه بر آنکه به طور گسترده بايد مواد مغذي را پخش نمود، بايد چاله‌هايي نيز آماده کرد و کود و مواد مغذي را براي درختان در آنجا ذخيره کرد.

زمان استفاده از ماده تقويتي حاصل از چوب

درخت گردو به سه دسته عنصر پر مصرف اوليه پتاسيم، نيتروژن و فسفر نياز دارد همچنين کلسيم نيز براي پر شدن بهتر مغز گردو بسيار موثر مي‌باشد. خاکستر چوب مقدار بالايي پتاسيم را در اختيار سلول هاي درخت گردو و خاک قرار ميدهد و نه تنها در درشتي محصول و بهبود کيفيت گردو دخيل است، بلکه سيستم ايمني درخت را نيز در برابر آفات و استرس هاي محيطي افزايش ميدهد.

بهترين زمان استفاده از خاکستر در فصل حيات بخش بهار و پيش از رشد گردوها مي‌باشد تا مواد غذايي کافي براي تشکيل ميوه در اختيار درخت قرار گيرد زيرا توليد ميوه هاي مقوي و پر خاصيت با ويژگي بازار پسندي بالا در گرو تغذيه مناسب و به موقع درختان گردو مي‌باشد.

توصيه اکين نهال

سعي کنيد اين ماده را زماني به خاک بيفزاييد که زمين خشک باشد لذا از افزودن خاکستر در روزهاي باراني، حين وزش باد و وجود رطوبت در هوا خودداري کنيد. همچنين اگر براي مقابله با آفات قصد داريد از اين ماده استفاده نماييد، پس از بارش باران دوباره بخش بيمار را با اين ماده تيمار نماييد.

نکات مهم کوددهي درخت گردو

اگر خواهان تنومند شدن درخت گردو، باردهي سالانه فراوان و تضمين کيفيت محصول خود هستيد، تنها به کوددهي درخت گردو با خاکستر اکتفا نکنيد زيرا از يک سو کيفيت خاکستر و مرغوبيت آن بر ميزان عناصر غذايي تاثير گذار مي‌باشد و نميتوان هر منبعي را منبع مطمئني جهت تغذيه درخت گردو به شمار آورد.

هم چنين باغات گردو براي سر پا ماندن و بر اساس ذات خود درخت به شدت نيازمند رسيدگي ها و کوددهي منظم هستند تا هرگز دچار سال آوري نشوند. از اين رو با مشاوره گرفتن از کارشناسان اکين نهال نوع کودهاي لازم و مقدار آن را براي باغات خود تهيه نماييد و تنها به کوددهي با خاکستر اکتفا نکنيد.

نحوه تهيه کود از چوب

براي تهيه خاکستر چوب بهتر است از درختان بلوط يا راش استفاده نماييد زيرا داراي چوب سخت و سرشار از مواد مغذي مي‌باشند. همچنين براي تهيه خاکستر ميتوانيد برگ هاي خشک، تعدادي از گياهان علفي خشک و حتي پوست تنه را نيز به کار گيرد زيرا پوست عناصر غذايي زيادي در خود جاي داده است.

پس از سوزاندن موارد بالا صبر کنيد تا سرد شده و سپس آنها را در ظروف مناسب فلزي جمع آوري و نگهداري کنيد.حين جمع آوري خاکستر مراقب چشم و دستان خود باشيد و بهتر است از دستکش و ماسک نيز استفاده کنيد و اگر باد ميوزد عينک به چشمان خود بزنيد زيرا اين مواد به شدن قليايي بوده و ورود آنها به بدن سبب تحريک پوست و اعضا خواهد شد.

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 183 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:38

في بعض الأحيان قد نشعر بالقلق أو نعاني من آلام في العضلات بعد الاستيقاظ من النوم ، والتغذية غير السليمة والنظام الغذائي هما السببان الرئيسيان للأرق وقلة النوم.

التغذية والأرق. عندما يكون سبب الأرق هو تغذيتك

 

هل تشعر بالخمول عندما تستيقظ؟ كان الأمر كما لو أنك لم تنم على الإطلاق. لذا تأكد من معرفة نظامك الغذائي. أحيانًا ننام ليلًا بطريقة تجعلنا نشعر بمزيد من التعب والقلق بعد الاستيقاظ. لذلك إذا كان لديك أي من الأعراض التالية هذه المرة ، فمن المحتمل أن يتسبب نظامك الغذائي في النوم. انضم إلينا في هذا الجزء من الصحة الرطبة.

 

التغذية الأرق

الأعراض التي تدل على وجود صلة بين التغذية والأرق

1. تشعر بالتعب

 

يمكن أن يكون الشعور بالتعب نتيجة أشياء كثيرة. إذا استيقظت من النوم وأنت تشعر بالتعب ، فقد يكون جسمك قد واجه مشاكل في عملية الهضم أثناء النوم ؛ على وجه الخصوص ، قد تكون تناولت أطعمة تسبب ارتجاع حمض المعدة وحرقة المعدة. على سبيل المثال ، تعتبر بيتزا الببروني من الأطعمة التي تسبب الكثير من ارتجاع حمض المعدة ، والذي يرجع أيضًا إلى حموضة صلصة الطماطم. تؤدي الحموضة المعوية أو الارتجاع الحمضي إلى اضطراب النوم العميق وتجعلك تشعر بالتعب عند الاستيقاظ.

 

تناول البيتزا

2. الاستيقاظ في منتصف الليل

 

يستغرق الأشخاص الذين يشربون الكحول حوالي 4 إلى 5 ساعات للتخلص من الكحول ، لذلك يتعين على الجسم التكيف مع هذا الوضع. إذا حدثت هذه العملية أثناء النوم ، فإنها تعطلها. لذلك عليك الإقلاع عن هذه العادة في أسرع وقت ممكن.

 

الاستيقاظ في الليل

3. آلام العضلات

 

إذا كنت لا تشرب كمية كافية من الماء ، فمن المحتمل أن جسمك يعاني من الجفاف وحدث تقلص في العضلات ؛ خصوصا عندما تكون نائما. شرب الكحول في وقت متأخر من الليل يسبب الجفاف ولذلك من المهم جدا شرب الماء خلال النهار.

 

ألم عضلي

4. لا تنام

 

ربما كان هذا عاملاً يفسر سبب ضعف أداءهم. القهوة والشاي من الوجبات الخفيفة التي تحتوي على نسبة عالية من الكافيين ويمكن أن تعيق نومك. الكافيين منبه يحافظ على الجهاز العصبي المركزي مستيقظًا ويحاول محاربة التعب. حتى لو لم يكن جسمك متعبًا ، فسيكون من الصعب عليه النوم.

 

القهوة هي سبب الأرق

5. اذهب إلى الحمام أثناء النوم

 

إذا كان جسمك يعاني من الجفاف والجفاف وكنت تشرب الماء باستمرار قبل الذهاب إلى الفراش ، فمن المحتمل أن تذهب إلى الحمام أثناء النوم. لقد قرأت بالفعل في القسم الخاص بالصحة الرطبة أنه إذا كنت ترغب في منع الجفاف ، فيجب أن تعلم أن شرب الماء قبل الذهاب إلى الفراش لن يساعدك على الإطلاق ومحاولة إمداد جسمك بالماء أثناء النهار.

 

اشرب كمية كافية من الماء

6. الشعور بالكسل

 

إذا لم يكمل جسمك دورة نومه بالكامل ، فمن المحتمل أن تشعر بالخمول في الصباح. الحموضة المعوية والارتجاع الحمضي هما سبب هذه المشاكل ويعملان تمامًا مثلما يؤديان إلى تفاقم مشاكل الجهاز الهضمي في جسمك. إذا كنت من هؤلاء الأشخاص الذين عادة ما يأكلون وجبات خفيفة كثيفة أو يأكلون العشاء في وقت متأخر ، فمن المحتمل أن تواجه هذه المشكلة لأن جسمك يعاني من صعوبة في الهضم ولا يستطيع هضم الوجبة المتأخرة بشكل جيد. ونتيجة لذلك ، فإنها تعطل نومك ليلاً .

كثير من الناس لا ينتبهون أبدًا إلى النوم مبكرًا في الليل وأهمية الحصول على قسط كافٍ من النوم في الليل! في حين أن مرض السكري والعقم ومشاكل القلب ليست سوى عدد قليل من الآثار الجانبية للنوم في وقت متأخر.

ما مدى معرفتك بتأثيرات النوم المتأخر والاستيقاظ في الليل؟

 

هل نسيت ضبط ساعتك والاستيقاظ في الوقت المحدد؟ هذا ليس سحرًا على الإطلاق ، ولكنه علم الأحياء. معظم الكائنات الحية على الأرض ، مثل الفطر والنباتات ، لها ساعات للجسم.

 

هذه الساعة دقيقة للغاية وتقع في دماغنا ويديرها الوطاء - وهو بالضبط الجزء من الدماغ الذي يربط العينين بالدماغ. تستخدم ساعتنا الدماغية الضوء لتنظيم دورة الجسم اليومية. تُعرف هذه الدورة علميًا باسم الإيقاع اليومي وتعلمنا بموعد الاستيقاظ والراحة والأكل والشرب.

 

صحيح أننا جميعًا لدينا هذه الدورة ، لكن هذا لا يعني أن هذه الدورة هي نفسها بالنسبة لنا جميعًا. تم ضبط هذه الساعة بشكل مختلف في أشخاص مختلفين. أي أن لديهم أوقات أجسام مختلفة. تسمى هذه الإعدادات المختلفة أنماط chronotypes ولا علاقة لها بتفضيلاتنا. بمعنى آخر ، الأشخاص الذين يفضلون النوم في وقت متأخر من الليل والاستيقاظ في وقت متأخر من الصباح ، يحدث نفس الشيء لهم لأن هذه هي الطريقة التي يتم بها ضبط ساعة الجسم.

منبع :

https://anieh.com/category/%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%d8%a9/

https://did.li/UFPw5

 

https://mub.me/Mz1g

 

https://clyp.it/user/rso5dm5m

https://www.mapleprimes.com/users/JuanStewart4

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11125633

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1646709.page

https://independent.academia.edu/GinaClayton139

http://ufotech.com.vn/members/sheenabonilla1.1072689/

http://edu.fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://anieh.com/

http://fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

 

 https://anieh.com/category/%d9%8a%d8%a8%d9%86%d9%8a/

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 164 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:23

رابط سريال در دستگاه ضبط کننده

اصطلاح Serial Interface يا رابط سريال در دستگاه ضبط کننده، براي پورت هاي سريال در اين دستگاه ها استفاده مي شود. از اين پورت ها معمولا براي کنترل دوربين هايک ويژن اسپيددام استفاده مي شود.

 

چرا به Serial Interface پورت سريال مي گويند؟

در توپولوژي پورت هاي ارتباطي ديجيتال، دو روش متفاوت براي ارسال اطلاعات وجود دارد. ارسال سريال (متوالي) يا ارسال پارالل (موازي). در روش هاي سريال اطلاعات به صورت پشت سر هم از طريق يک مسير ارسال مي شوند. اين اطلاعات سپس در مقصد يک به يک کنار هم قرار داده مي شوند و يک مجموعه را مي‌سازند. در روش پارالل از طريق چند مسير اطلاعات به صورت همزمان ارسال مي شوند، و سپس در مقصد کنار هم قرار مي گيرد.

 

چه دستگاه هايي پورت سريال دارند؟

بايد بدانيد که استفاده از رابط هاي سريال، تنها مربوط به دوربين هاي آنالوگ بوده. چراکه دوربين هاي تحت شبکه به سادگي اطلاعات ديگر دوربين را هم (مانند صدا، اطلاعات حرکت دوربين يا هر اطلاعات ديگر) از طريق پورت شبکه ارسال يا دريافت مي کنند.

در برخي استانداردهاي نسل جديد سيستم هاي آنالوگ (مانند استاندارد HDTVI که هايک ويژن از آن استفاده مي کند) مي‌توان اطلاعات حرکت دوربين را همراه کابل تصوير ارسال کرد. پس نيازي به استفاده از پورت سريال و بردن يک کابل جداگانه براي حرکت دادن دوربين هاي گردان هايک ويژن وجود ندارد.

با اين وجود، از آنجا که گاهي از DVR هاي جديد براي کنترل دوربين هاي قديمي استفاده مي شود، هنوز هم بر روي بسياري از DVR هاي جديد پورت سريال را براي کنترل دوربين هاي گردان قديمي قرار مي دهند. در صورتي که از دوربين آنالوگ HD و دستگاه DVR هايک ويژن استفاده مي کنيد هيچ نيازي به استفاده از اين پورت نداريد. دوربين پس از اتصال کابل تصوير به صورت خودکار قابل حرکت دادن است.

  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-تحت-شبکه-کيوب-هايک-ويژ-4/
  1. https://hiktejarat.com/product/دستگاه-ضبط-تصاوير-ديجيتال-تي-وي-تي-td-2104ts-hp/
  1. https://hiktejarat.com/product/دستگاه-ضبط-تصاوير-تحت-شبکه-تي-وي-تي-td-3104b1h/
  1. https://hiktejarat.com/نرم-افزار-دوربين-مداربسته/

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:34

نقش مهم فايروال ها در امنيت شبکه سازماني و اطلاعات شرکتي شما

 

در اين مقاله به نقش مهم فايروال ها در امنيت و همچنين مزاياي آن خواهيم پرداخت. با پيشروي بيشتر دنياي تجارت به سمت ديجيتالي شدن، تمرکز سازمان هاي آينده نگر بر امنيت سيستم هاي خود در برابر تهديدات، يک ضرورت به شمار مي آيد. يکي از روش هاي رسيدن به اين امنيت که از اوايل دهه 1980 به کار گرفته مي شود، استفاده از فايروال ها  مي‌باشد.

ديهي است به مرور زمان و با پيشرفت حملات، روش هايي که سازمان ها به منظور محافظت از تجارت خود در پيش مي گيرند نيز مي بايست تغيير کرده و به روز شوند. قابل ذکراست  که Next Generation Firewalls  يا همان NGFW ها که در دنياي ديجيتالي امروز، به عنوان جديدترين روش به منظور محافظت از بيزينس ارائه شده، قادر است با ادغام برترين بخش هاي تکنولوژي گذشته با فناوري هاي روز دنيا، عملکردي بهينه در حوزه امنيت ارائه کند.

بيشتر بخوانيد : معرفي فايروال هاي امنيتي فورتي نت مناسب با شرکت و کسب و کار سازماني شما

پنج مورد از برترين مزاياي فايروال (firewall)

آگاهي و شناخت از  فايروال ، نخستين گام در راستاي رشد سالم و ايمن کسب و کار و تجارت شما در عصر ديجيتالي محسوب مي شود. حتي اکر بخش کوچکي از تجارت شما بر تکنولوژي و شبکه متکي باشد، باز هم رعايت ، يک امر مهم به حساب مي آيد. در صورت بروز تهديدات، بدافزارها (malware) و هکرهايي که سعي بر دسترسي به داده ها و سيستم هاي شما دارند، اين فايروال است که نقش اولين خط دفاعي را ايفا مي کند. از اين جا مي توان به اهميت فوق العاده آن پي برد.

  •  Monitors Network Traffic (نظارت بر ترافيک شبکه)

نظارت بر ترافيک شبکه يکي از مهم ترين مزاياي امنيتي firewallها مي باشد. قابل ذکر است داده هاي ورودي و خروجي از سيستم هاي سازمان، قادر به ايجاد فرصت هايي براي تهديد و به خطر انداختن عملکرد سازمان هامي باشند. حال فايروال ها با قدرت نظارت و پردازش ترافيک شبکه و با کمک قوانين و فيلترهاي از پيش تعيين شده، اقدامات امنيتي را انجام مي دهند. در ضمن شما مي توانيد با کمک يک تيم IT مجرب، سطح محافظت از سيستم هاي خود بر اساس ديتاي ورودي و خروجي از فاايروال را مديريت نماييد.

 Stops Virus Attacks (متوقف ساختن حملات ويروسي)

هيچ تهديدي نمي تواند سريع تر و سخت از حملات ويروسي، منجر به بروز مشکل و از کار افتادگي عملکرد ديجيتالي گردد. روزانه صدها هزار تهديد جديد گسترش مي يابد، از اين رو يک سيستم دفاعي به منظور برقراري محافظت از داده ها، بسيار مهم و حياتي مي باشد. يکي از مشهودترين مزاياي فايروال ها، قابليت کنترل و نظارت بر نقاط ورودي سيستم ها جهت جلوگيري از حملات ويروسي مي باشد. هزينه خسارات ناشي از حملات ويروسي بسته به نوع آن ويروس ، معمولا بسيار بالا خواهد بود.

  • Prevents Hacking  (جلوگيري از هک شدن)

متاسفانه با پيشرفت روند مشاغل به سمت ديجيتالي شدن، شاهد فعاليت بيشتر مهاجمان و هکرها مي باشيم. از طرفي با افزايش ، فايروال ها اهميت فوق العاده اي پيدا مي کنند، زيرا فايروال ها قادر هستند به بهترين شکل ممکن مانع از دسترسي هاي غيرمجاز به داده ها، ايميل ها، سيستم ها و غيره گردند. حتي مي توان گفت يک فايروال (firewall) مي تواند فعاليت هاي هکرها را به طور کامل مسدود نموده و يا مانع آن ها در انتخاب يک هدف در دسترس تر گردد.

  • Stops Spyware (متوقف ساختن جاسوس افزارها)

در اين دنياي داده محور، بزرگ ترين مزيت مورد نياز، متوقف ساختن جاسوس افزارها (spyware) مي باشد تا  امکان دسترسي به سيستم ها را مسدود نمايند. با پيچيده تر شدن و غير قابل نفوذتر شدن سيستم ها، نقاط ورودي براي مجرمان سايبري به منظور دسترسي به داده ها نيز افزايش مي يابد. يکي از رايج ترين روش هايي که افراد غير مجاز به منظور دسترسي به داده ها استفاده مي کنند، به کارگيري spywareها (جاسوس افزار) و malwareها (بدافزارها) مي باشد. به طور کلي اين نرم افزارهاي مخرب با هدف ورود به سيستم سازمان ها، کنترل رايانه ها و همچنين سرقت داده ها طراحي شده اند. لازم به يادآوري است که فايروال ها در مسدود کردن اين نرم افزارهاي مخرب، کمک شاياني مي نمايد.

  • Promotes Privacy  (حفظ حريم خصوصي)

يکي از مزاياي اساسي استفاده از فايروال ها، حفظ حريم خصوصي مي باشد. هر سازماني با کمک فايروال قادر به ايمن نگه داشتن داده هاي خود و مشتريان و در نتيجه جلب اعتماد آن ها مي باشد. بديهي است تا زماني که روش هاي بسياري براي جلوگيري از نفوذ در دسترس مي باشد، از دست دادن داده ها يک سهل انگاري بزرگ به شمار مي رود. به علاوه، از سيستم هاي به روز data-protection مي توان به عنوان يک مزيت رقابتي در فروش براي مشتريان استفاده کرد. از اين مزيت بزرگ مي توان در راستاي افزايش داده هاي مهم و حياتي استفاده نمود.

 معايب فايروال هاي نسل اوليه

متاسفانه راه حل هاي سنتي داراي محدوديت ها و اشکالاتي بودند. اين امکان وجود دارد که اين ايرادات و اشکالات فايروال هاي سنتي را به خطر بياندازند و همچنين باعث بروز مشکلاتي در منابع امنيت سازماني  مي گردند. اگرچه در اکثر مواقع بودن فايروال هاي سنتي بهتر از نبودن آن ها است، ولي بايد مواردي مانند فشار وارده بر تيم IT، سرعت شبکه و بودجه امنيت ديجيتال را نيز محاسبه نمود.

  • Application Awareness Limitations  يا محدوديت هاي آگاهي از برنامه ها

يکي از معايب فايروال هاي ابتدايي اين است که قدرت پردازش و بازرسي دقيق را نسبت به NGFW  در استفاده از برنامه ها  (application)وجود ندارد. لازم به ذکر است NGFW اين امکان را به کاربران مي دهد که برنامه هاي در حال استفاده در شبکه را مشاهده نمايند و همچنين امکان کنترل آن برنامه ها و محدود کردن استفاده از آن ها را نيز فراهم مي کند. اما انعطاف پذيري در کنترل برنامه ها توسط فايروال هاي سنتي امکان پذير نمي باشد.

  •  Issues with Network Speed ( مشکلات مربوط به سرعت شبکه)

بسياري از فايروال هاي ابتدايي در بخش   داراي محدوديت هاي فراواني هستند که اين امر منجر به افزايش ترافيک و در نهايت پايين آمدن سرعت شبکه و همچنين افزايش هزينه ها خواهد شد. در ضمن براي عملياتي که نياز به مقياس پذيري دارند، Policy ها و پروتکل هاي امنيتي ديگري اضافه مي شود که اين امر را نمي توان ايده آل دانست.

·

  • Logistical Drawbacks  (ايرادات لجستيکي)

بسياري از فايروال هاي سنتي قادر نيستند خود را با بخش هاي در حال تغيير سيستم و عملکردهاي سازماني تطبيق دهند. بنابراين به مديريت و نگهداري گسترده نياز دارند و در تلاش هستند که خود را با فضاي ابري تطبيق دهند.

به علاوه، مديريت قوانين و سياست هاي اجرا شده در يک شبکه اصلي مي تواند خسته کننده باشد و در نتيجه باعث شود به بخش هاي فناوري اطلاعات فشار وارد شود. اين امر باعث به وجود آمدن راه هايي جهت نفوذ و همچنين محدوديت هاي عملکردي مي گردد.

  •  Lack of Evolution Capabilities  يا عدم توانايي در تکامل

چشم اندازهاي امنيتي همواره با ظهور تهديدات جديد در حال تغيير است. تقريبا غير ممکن است که بتوان بدون ايجاد تغييرات و اعمال محدوديت هاي سنگين بر روي توانايي هاي تيم يا بيزينس، به ايجاد محافظت موثر دست يافت. از طرفي نصب مجدد برنامه هاي محافظتي جديد در هر سيستم، علاوه بر اين که هزينه بالايي دارد، وقت گير است و همچنين با  سيستم هاي محافظتي منسوخ و ناقص خود، فرصت هايي را براي آسيب پذيري ايجاد مي کند.

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 17:05

دوربين مداربسته Dark Fighter

با توجه به گسترش استفاده از سيستم هاي امنيتي در سرتاسر جهان و به ويژه در شهرهاي بزرگ، توليد تجهيزات نظارت تصويري با کيفيت بالا و با کارکرد 24 ساعته به يک نياز اساسي تبديل شده اند. از آنجايي که بيشتر جرايم در شب اتفاق مي افتند، بهبود کيفيت تصوير در طول ساعات شب، يکي از مهمترين نگراني هاي صنعت نظارت تصويري محسوب مي گردد. همانطور که در مقالات قبلي اشاره کرديم Lux به واحد روشنايي اشاره دارد و نور موجود در شب معمولا کمتر از پنج لوکس است. به طور کلي، در نور کم، کيفيت تصاوير به شدت افت مي کند. توليد کنندگان با استفاده از روش هاي مختلفي همچون، کاهش سرعت شاتر، استفاده از سنسورهاي تصوير بزرگتر و يا لنزهاي با کيفيت تر کوشيده اند تا کيفيت تصاوير را در شب يا نور کم بهبود بخشند. از سوي ديگر، شرکت هايک ويژن معتقد به افزايش کيفيت تصاوير از طريق بالا بردن کيفيت تک تک اجزاي تشکيل دهنده يک دوربين مدار بسته است.

در همين راستا شرکت Hikvision دوربين هاي سري Dark Fighter خود را که ترکيبي است از يک سنسور تصوير بزرگتر، لنزي با طراحي بهتر و همچنين چندين تکنولوژي پيشرفته براي ارائه تصاوير عالي در تمام طول روز و همچنين تصاوير رنگي با کيفيت بالا در محيط هاي تاريک ارائه نموده است. در ادامه به شرح هر يک از اجزاي تشکيل دهنده يک دوربين دارک فايتر مي پردازيم.

 

1. لنز هاي  DARKEYE در دوربين مداربسته Dark Fighter هايک ويژن

  • سنسورهاي پيشرفته

سنسور تصوير جز اصلي تشکيل دهنده يک دوربين مدار بسته است. کيفيت سنسور تعيين کننده کيفيت تصوير، به ويژه در محيط کم نور است. دوربين مداربسته Dark Fighter هايک ويژن مجهز به سنسورهاي تقريبا ½ اينچي با طراحي خاص هستند، که داراي حساسيت بيشتري نسبت به نور، نسبت S/N بالا و دامنه WDR گسترده اي هستند. اندازه يک پيکسل از اين سنسور تقريبا دو برابر بزرگتر از يک سنسور معمولي است و تا حد زيادي مقادير نور دريافتي را بهبود مي بخشد، که يکي از فاکتورهاي مهم در عملکرد دوربين در نور کم است.

  • لنزهاي غير کروي

 

 

 

يک لنز استاندارد در دوربين مداربسته شامل چندين لنز کروي است و لنزهاي کروي به دليل شکل خاصشان ممکن است باعث ايجاد اختلال در تصوير شوند. در دوربين مداربسته Dark Fighter هايک ويژن از لنزهاي غير کروي استفاده نموده است. ساختار اين لنز ها باعث مي گردد تا لنز بتواند نور را از نقاط مختلفي از سطح خود پردازش کند و برآيند آنها را به صورت دقيقتري متمرکز سازد. اين امر منجر به افزايش کيفيت تصاوير مي گردد. با استفاده از تنها يک لنز غيرکروي به جاي چندين لنز کروي، دوربين DarkFighter توانسته مشکل وجود نويز در تصوير را حل نموده و عمليات انتقال نور را بهبود بخشد. در نتيجه در هنگام شب روشنايي تصوير را به طرز چشمگيري ارتقا مي دهد.

 

  • پوشش چندين لايه ضد رفلکشن لنز

زماني که نور از محيطي وارد محيطي ديگر مي گردد دچار شکست مي شود. اضافه نمودن يک پوشش چند لايه به سطح لنز مي تواند شدت رفلکشن نور از سطح آن را تا مقادير زير 3 درصد کاهش دهد. اين امر همچنين منجر به اثر ضد انعکاسي نسبت به طيف نوري مادون قرمز (> 700) نيز مي گردد. تکنولوژي اين پوشش چند لايه مي تواند قابليت انتقال نور در لنز را به حداکثر برساند. همچنين ميزان انعکاس نور را (براي هر دو نور مرئي و مادون قرمز) به زير 0/5 درصد مي رساند. با وجود اين تکنولوژي، کيفيت تصوير در نور کم بهبود يافته و همچنين مي تواند مانع از تأثير آلودگي نوري خودروها و چراغ هاي خيابان و ساير هاله هاي نوري موجود در تصاوير گردد. به طور همزمان نيز، از آنجا که کيفيت انتقال نور مادون قرمز نيز افزايش يافته است، ديگر نيازي به افزايش قدرت LED هاي IR نيست.

 

  • ديافراگم فوق العاده بزرگ

ديافراگم دوربين مدار بسته يک فاکتور مهم و کليدي است که بر روشنايي تصوير تاثير مي گذارد. هرچه ديافراگم بزرگتر باشد نور بيشتري در يک زمان معين به سنسور مي رسد. لنزهاي ثابت هايک ويژن ديافراگم بزرگتري دارند (در بعضي موارد به اندازه ƒ/0.95 هم مي رسد) که تصاويري با کيفيت بسيار بالا با نويز کمتر و جزئيات بيشتر ارائه مي دهند.

 

2. تکنولوژي هاي پردازشي تصاوير (ISP)

 

  • تکنولوژي خودکار افزايش کيفيت تصاوير غير خطي

 

 

سنسور دوربين مدار بسته سيگنال اپتوالکتروني را به صورت خطي ارسال مي کند، در حالي که چشم انسان نور را به صورت غير خطي دريافت مي کند. دوربين مداربسته Dark Fighter هايک ويژن قادرند از طريق تنظيم غيرخطي منحني گاما سيگنال تصاوير را مشابه با مکانيسم موجود در چشم انسان بهبود بخشند. براي فهم بهتر موضوع بايد بدانيد که اين تکنولوژي غيرخطي بر مبناي ميزان روشنايي يا Illumination است. اين تکنولوژي از منحني گاما جهت افزايش کيفيت و جزئيات بيشتر در تصاوير در محيط هاي کم نور استفاده مي کند. پارامتر روشنايي تعيين کننده منحني گاما است. روشنايي هاي مختلف با مقادير مختلفي مطابقت دارند، بنابراين مي توانند بهترين منحني گاما را ايجاد کنند. هنگامي که دوربين در يک محيط تاريک قرار دارد، منحني گاما به طور خودکار منجر به افزايش روشنايي در محيط مي گردد.

 

  • تکنولوژي Multiexposure

زماني که يک دوربين مدار بسته در محيط تاريک قرار دارد، نور کم اغلب موجب کاهش بار الکتروني بر روي سنسور و کاهش نسبت S/N مي شود. براي افزايش روشنايي تصوير و شدت سيگنال، دوربين هاي DarkFighter هايک ويژن از تکنولوژي Multi-exposure استفاده مي کنند که انباشت شارژ الکتريکي را بر روي سنسور افزايش مي دهد. اين تکنولوژي داراي يک الگوريتم تنظيم خودکار است که مشابه بينايي انسان مي باشد.

 

3. کاهش نويز تصوير به کمک سخت افزار

علاوه بر کاهش نويز به صورت نرم افزاري، هايک ويژن از تکنولوژي سرکوب کامل فرکانس استفاده نموده است، که يک روش کاهش نويز سخت افزاري است. اين فن آوري مانع از تاثير نويز بر سنسور شده، در نتيجه منجر به يک سيگنال تصويري بدون نويز در محيط کم نور مي شود.

 

4. استفاده از شيشه هاي ضد مه و گرد و غبار

براي اطمينان از داشتن تصوير با کيفيت در شب، از شيشه هاي ضد مه در ساختار دوربين استفاده شده است. اين شيشه ها از چندين لايه تشکيل شده اند. اين پوشش ها هيدروفيل (آب دوست) بوده و سطح لايه ها را از بخارات موجود در هوا پاک مي کنند.

دوربين هاي DarkFighter داراي سنسور و ديافراگم بزرگتر و تکنولوژي کنترل هوشمند بهتري هستند که منجر به افزايش کارايي اين دوربين ها در شب و در محيط هاي کم نور مي گردد. بهبود ويژگي هاي سخت افزاري و همچنين نرم افزاري به طور موثري باعث کاهش نويز تصوير در نور کم مي شود. اين کاهش نويز همچنين حجم فايل هاي مربوط به تصاوير را کاهش داده و شرايط فشرده سازي و ذخيره آنها را آسانتر مي سازد. در نهايت، ساير تکنولوژي هاي موجود در دوربين هاي DarkFighter که در بالا نيز ذکر گرديد  زمينه ارائه تصاوير رنگي، روشن، و با کيفيت را در شب فراهم مي کنند.

https://tiamcctv.com/triple-stream

https://tiamcctv.com/agc-in-cctv

https://tiamcctv.com/dis-image-chip-in-cctv-cameras

https://tiamcctv.com/eoc-in-cctv

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 473 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:23

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

همان طور که می دانید ایمپلنت دندان روشی برای جایگزینی دندان یا تعدادی از دندان های از دست رفته است. ایمپلنت ظاهری مانند پیچ دارد که باید درون استخوان فک به صورت کامل جای گرفته و جوش بخورد تا عملکردی مانند ریشه طبیعی دندان داشته باشد. درمان ایمپلنت روشی نوین و جایگزین تاج دندانی و دندان مصنوعی است.

اغلب افراد برای انتخاب این روش کمی دچار نگرانی بابت درد آن می شوند. زمانی که کاشت ایمپلنت انجام می شود شما دردی را حس نخواهید کرد زیرا ناحیه جراحی بی حس شده است و جای نگرانی نیست. دردی که حین جراحی ممکن است حس کنید به اندازه کشیدن یک دندان معمولی است. زیرا در این جراحی باید بافت و ساختار استخوان فک و لثه کنار زده شود تا ایمپلنت درون استخوان فک جای داده شود.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از کاشت ایمپلنت ممکن است برخی افراد کمی حس درد داشته باشند به همین علت  سوال بیماران این است که  بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مسکن قوی برای درد ایمپلنت چیست؟ و یا بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم؟ یا درد ایمپلنت چند روزه ؟  برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

در ابتدا باید بگوییم که درد بعد از ایمپلنت باید ریشه یابی شود و علت آن یافت شود، سپس اقدام به رفع آن درد نمود. به دلایل مختلفی میزان درد هر فرد پس از ایمپلنت با دیگری متفاوت است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به عواملی که می تواند درد بعد از ایمپلنت را کاهش دهد بپردازیم.

علت درد پس از ایمپلنت دندان چیست؟

هنگامی که جراحی انجام می شود درد در ناحیه ایمپلنت شده زیاد نیست به میزانی است که گویی یک دندان کشیده شده است. اما پس از اینکه بی حسی موضعی از بین رفت ممکن است همچنان بیمار درد را تحمل کند که در این صورت باید علت درد پس از ایمپلنت را پیدا کرد؟ اولین عامل درد بعد از ایمپلنت دندان تغییراتی است که در بافت و ساختار لثه به وجود آمده است.  هنگامی که جراحی انجام می شود عروق و بافت های خوبی و عصبی، بافت های استخوانی و نرم در این جراحی در گیر می شوند.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

ایمپلنت دندان از بهترین درمان ها برای جایگزینی بی دندانی می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت های دندانی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

به همین علت بعد از از بین رفتن بی حسی ممکن است شما کمی درد را احساس کنید. بهتر است در صورتی که در ناحیه جراحی درد احساس کردید، یک مسکن قوی برای درد ایمپلنت مصرف کنید. البته پزشکان پس از جراحی مسکن هایی را برای شما تجویز می کنند که بهتر است بلافاصله پس از جراحی تا آخرین عدد از قرص ها را طبق برنامه ای که برایتان تنظیم میشود مصرف کنید.

برخی افراد می پرسند بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مدت زمان درد بعد از ایمپلنت برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی فرد متفاوت است. شرایط فیزیکی و شرایط سلامتی هر فرد و میزان مهارت جراح می تواند برای هر فرد در تعداد روزهایی که باید کمی درد را تحمل کند تاثیر گذار باشد. اما معمولا 10 الی 15 روز پس از ایمپلنت دندان درد طبیعی است

 چه عواملی باعث تشدید درد پس از ایمپلنت دندان می شود؟

جهت پاسخ به سوال اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم یا برای تسکین درد بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم باید بگوئیم که تقریبا 15 روز پس از ایمپلنت طبیعی است کمی احساس درد داشته باشید و بهتر است با مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است درد را تسکین دهید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 اما عواملی هستند که باعث تشدید دردر پس از ایمپلنت دندان می شوند. عواملی که موجب تشدید ایمپلنت می شوند عبارتند از :

  1. در صورتی که فک دارای تراکم استخوانی کافی نباشد طبیعی است ک ایمپلنت ضعیف بوده و از بین می رود. در این صورت باید ایپپلنت از داخل فک خارج شده و درمان های تکمیلی انجام شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت جدید نمایند. اگر اقدام به تعویض آن نکنند در این صورت ایمپلنت فرد شل می شود و همین باعث تشدید درد در ناحیه جراحی می شود.
  2. در صورتی که قبل از کاشت سلامت لثه بررسی نشده باشد ممکن است پس از کاشت ایمپلنت عفونت باعث تشدید درد برای بیماران شود و شاید بیمار دچار ورم لثه بعد از ایمپلنت بشود.
  3. گاهی ممکن است ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک بیمار پیوند نخورده باشد و بدن بیمار آن رارد کنند و پس بزند. در این صورت بیمار باید درد شدیدی را تحمل کند. درمان این نوع مشکل تعویض نوع و جنس ایمپلنت و کاشت مجدد آن است که مستلزم پرداخت هزینه بالایی نیز هست.
  4. گاهی ممکن است حین جراحی مته دندانپزشکی به استخوان اطراف ناحیه جراحی آسیب رسانده باشد و پزشک متوجه این آسیب نشده باشد. در این صورت پس از کاشت فرد درد شدیدی حس می کند.
  5. همچنین ممکن است این مته دندان پزشکی به عصب های اطراف ناحیه ایمپلنت آسیب وارد کرده باشد در این صورت نیز درد شدیدی به بیمار وارد می شود. البته این مورد بسیار نادر است .

 برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از آنکه جراحی کاشت ایمپلنت به اتمام رسید اغلب متخصص جراحی دندان پزشکی به شما مراقبت های لازم را توصیه می کند که بهتر است آن ها را به صورت دقیق انجام داده تا دچار دندان درد نشوید. مسکن قوی برای درد پس از ایمپلنت معمولا تجویز می شود که با مصرف آن در مدت تعیین شده می توانید درد را کاهش دهید.

فیلم ایمپلنت دندان

 ضمنا می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان از ایجاد در  بر اثر عفونت یا تجمع باکتری جلوگیری کنید. در صورتی که احساس درد داشتید می توانید از دهانشویه و یا آب نمک برای ضد عفونی دهان استفاده کنید. و اگر درد در ناحیه جراحی زیاد شد بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده نمائید تا درد را کاهش دهید. از نوشیدنی هایی که سرد و خنک هستند استفاده کنید تا درد دندان بعد از ایمپلنت کاهش یابد.

البته اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید تا ریشه درد را برای شما پیدا کنند سپس در صورتی که این درد طبیعی بود بهتر است از روش های بالا برای تسکین درد استفاده کنید.

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:22

برزگر: انگيزه بازيکنان کم شده اما پرسپوليس باز هم قهرمان مي‌شود

يک بازيکن سابق در تيم فوتبال باشگاه هاي فوتبال تيم فوتبال تيم ملي فوتبال باشگاه فوتبال تيم ملي مي گويد اين تيم با برد در هفته دوم نيمه دوم فصل به ليگ نقل مکان کرد.

 

محمد برزگر در گفت و جو با ايسنا درباره پيروزي پرزپوليس در برابر نساجي مازندران در هفته 17 فوتبال ليگ برتر فوتبال ايران گفت: .' در اين بازي، تيم فوتبال پرپوليس نشان داد که نيمه دوم فصل را با قدرت آغاز کردند تا قهرماني را کسب کنند.

 

وي اضافه کرد: تيم جوان مازندراني است که در ليگ عملکرد خوبي داشت و مي خواست در مقابل تيم فوتبال باشگاه هاي ايران در برابر تيم ملي فوتبال ايران پيروز شود اما موفق نشد. در شرايط بسيار خوبي قرار داشت و به خوبي از نظر تاکتيکي کار مي کرد. بازيکنان تاجيک خيلي خوب اين کار را کردند و به اندازه نام تيم فوتبال و اميدوارم اين روند ادامه پيدا کند.

 

وي همچنين در مورد عملکرد خط حمله تيم فوتبال و تيم فوتبال تيم فوتبال و تيم هاي فوتبال و... خيلي خوشحال شدم که گل زد و کمي فشار آمد. وقتي بازيکني تحت فشار قرار مي گيرد و اين فشار از فضاي مجازي افزايش مي يابد، تمرکز خود را از دست مي دهد و نتواند عملکرد خوب خود را نشان دهد. خيلي خوشحالم که پاکدل با گلي که زد حالا مي تواند از فشار بيرون بيايد و روزهاي خوبي برايش و براي تيم پرپوليس بسازد. هواداران بايد صبور باشند چون اين تيم قهرمان خواهد شد.

 

برزگر ادامه داد: اين پيروزي در قهرماني تيم ملي فوتبال پرزپوليس بسيار موثر است. اين بازيکنان پنج بار برنده شده اند و بايد اعتراف کنيم که انگيزه بازيکنان کاهش يافته است. اين تيم نيز از آسيا حذف شد و بازيکن چيزي براي انگيزه دادن نمي بيند. با اين حال يحيي گلمحمدي تيم را به وضعيت خوبي برگردانده است و اين پيروزي بسيار مهم است. با اين پيروزي باخت به استيل (در سوپرکاپ) نيز فراموش شد و تاريخ ساخت. حالا همه بايد سعي کنند ليگ را ببرند. بايد گذشته را فراموش کرد و فقط به آينده فکر کرد.

 

اين بازيکن تيم فوتبال تيم ملي فوتبال نيز در مورد حضور رامين رضاييان در اين تيم صحبت کرد: 'خريد بسيار خوبي انجام شد. رامين رضاييان بازيکن تأثيرگذاري است که مي تواند به اين تيم کمک کند. او همچنين تجربه بازي در تيم فوتبال ايران در تيم فوتبال ايران را دارد و محيط تيم را به خوبي مي شناسد.

 

وي در پايان به اين سوال پاسخ داد که آيا پرسپوليس هنوز نياز به جذب بازيکن دارد يا نه؟ وي خاطرنشان کرد: آقاي گلمحمدي بايد در اين باره اظهار نظر کند اما فکر مي کنم تيم فوتبال انگلستان نياز به جذب هافبک دارد.

 

https://www.openstreetmap.org/user/LeviGross5

https://clyp.it/user/qz4m4zrm

https://www.mapleprimes.com/users/LeviGross5

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11116124

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1632099.page

https://independent.academia.edu/BaileyKiran

http://edu.fudanedu.uk/user/kiranbailey0/

http://fudanedu.uk/user/kiranbailey0/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KiranBailey0

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://daneshjoin.ir/

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 301 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 9:01

اضافه کردن زيرنويس به نتفليکس ، آسان ديدن فيلم و سريال نتفليکس

z4_nsa.jpg

بعد از تعطيل شدن سايت هاي دانلود فيلم در ايران، تهيه اکانت نتفليکس با آرشيو عظيمي از فيلم و سريال، بهترين گزينه ي موجود براي فيلم باز ها محسوب ميشه.

 

شما ميتونيد همين الان پروفايل شخصي نتفليکس تون رو با پايين ترين قيمت همراه با ضمانت و تحويل آني تنها با يک کليک  تهيه کنيد!

 

شرکت نتفليکس با شعار “تماشاي فيلم و سريال، در هر زمان و هر جايي که اراده کنيد” چند سالي ميشه که جاي خودشو تو دل طرفداراي فيلم و سريال باز کرده!

 

نتفليکس هر ساله فيلم و سريال هاي متعددي رو بطور اختصاصي توليد و منتشر ميکنه؛ فيلم و سريال هاي تحسين شده اي که باعث شده نتفليکس به محبوب ترين سرويس استريم فيلم و سريال تبديل بشه!

پروفايل شخصي نتفليکس چه ويژگي‌هايي دارد؟

• اکانت قانوني، بدون احتمال قفل شدن، با پايين‌ترين قيمت

• پروفايل شخصي و بدون مزاحمت

• سريال‌ها، علاقه‌مندي‌ها و ليست‌هاي شما مختص به خودتان است.

• اکانت اروپايي با آرشيو کامل

• قابليت تعيين رمز براي پروفايلتان را داريد.

• تغيير زبان پروفايل، در هر زمان و به سادگي

 

پروفايل شما کاملا شخصي بوده و تا آخرين روز اشتراک، فقط شما به آن دسترسي خواهيد داشت.

شما با داشتن نتفيلکس خيلي راحت با يک افزونه کروم ميتوانيد با زير نويس فارسي با نتفليکس  فيلم و سريال مورد علاقه و دلخواهتون رو ببينيد و از ان لذت ببريد !

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 13:58

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

همان طور که می دانید ایمپلنت دندان روشی برای جایگزینی دندان یا تعدادی از دندان های از دست رفته است. ایمپلنت ظاهری مانند پیچ دارد که باید درون استخوان فک به صورت کامل جای گرفته و جوش بخورد تا عملکردی مانند ریشه طبیعی دندان داشته باشد. درمان ایمپلنت روشی نوین و جایگزین تاج دندانی و دندان مصنوعی است.

اغلب افراد برای انتخاب این روش کمی دچار نگرانی بابت درد آن می شوند. زمانی که کاشت ایمپلنت انجام می شود شما دردی را حس نخواهید کرد زیرا ناحیه جراحی بی حس شده است و جای نگرانی نیست. دردی که حین جراحی ممکن است حس کنید به اندازه کشیدن یک دندان معمولی است. زیرا در این جراحی باید بافت و ساختار استخوان فک و لثه کنار زده شود تا ایمپلنت درون استخوان فک جای داده شود.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از کاشت ایمپلنت ممکن است برخی افراد کمی حس درد داشته باشند به همین علت  سوال بیماران این است که  بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مسکن قوی برای درد ایمپلنت چیست؟ و یا بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم؟ یا درد ایمپلنت چند روزه ؟  برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

در ابتدا باید بگوییم که درد بعد از ایمپلنت باید ریشه یابی شود و علت آن یافت شود، سپس اقدام به رفع آن درد نمود. به دلایل مختلفی میزان درد هر فرد پس از ایمپلنت با دیگری متفاوت است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به عواملی که می تواند درد بعد از ایمپلنت را کاهش دهد بپردازیم.

علت درد پس از ایمپلنت دندان چیست؟

هنگامی که جراحی انجام می شود درد در ناحیه ایمپلنت شده زیاد نیست به میزانی است که گویی یک دندان کشیده شده است. اما پس از اینکه بی حسی موضعی از بین رفت ممکن است همچنان بیمار درد را تحمل کند که در این صورت باید علت درد پس از ایمپلنت را پیدا کرد؟ اولین عامل درد بعد از ایمپلنت دندان تغییراتی است که در بافت و ساختار لثه به وجود آمده است.  هنگامی که جراحی انجام می شود عروق و بافت های خوبی و عصبی، بافت های استخوانی و نرم در این جراحی در گیر می شوند.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

ایمپلنت دندان از بهترین درمان ها برای جایگزینی بی دندانی می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت های دندانی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

به همین علت بعد از از بین رفتن بی حسی ممکن است شما کمی درد را احساس کنید. بهتر است در صورتی که در ناحیه جراحی درد احساس کردید، یک مسکن قوی برای درد ایمپلنت مصرف کنید. البته پزشکان پس از جراحی مسکن هایی را برای شما تجویز می کنند که بهتر است بلافاصله پس از جراحی تا آخرین عدد از قرص ها را طبق برنامه ای که برایتان تنظیم میشود مصرف کنید.

برخی افراد می پرسند بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ مدت زمان درد بعد از ایمپلنت برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی فرد متفاوت است. شرایط فیزیکی و شرایط سلامتی هر فرد و میزان مهارت جراح می تواند برای هر فرد در تعداد روزهایی که باید کمی درد را تحمل کند تاثیر گذار باشد. اما معمولا 10 الی 15 روز پس از ایمپلنت دندان درد طبیعی است

 چه عواملی باعث تشدید درد پس از ایمپلنت دندان می شود؟

جهت پاسخ به سوال اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم یا برای تسکین درد بعد از ایمپلنت چه دارویی بخوریم باید بگوئیم که تقریبا 15 روز پس از ایمپلنت طبیعی است کمی احساس درد داشته باشید و بهتر است با مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است درد را تسکین دهید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 اما عواملی هستند که باعث تشدید دردر پس از ایمپلنت دندان می شوند. عواملی که موجب تشدید ایمپلنت می شوند عبارتند از :

  1. در صورتی که فک دارای تراکم استخوانی کافی نباشد طبیعی است ک ایمپلنت ضعیف بوده و از بین می رود. در این صورت باید ایپپلنت از داخل فک خارج شده و درمان های تکمیلی انجام شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت جدید نمایند. اگر اقدام به تعویض آن نکنند در این صورت ایمپلنت فرد شل می شود و همین باعث تشدید درد در ناحیه جراحی می شود.
  2. در صورتی که قبل از کاشت سلامت لثه بررسی نشده باشد ممکن است پس از کاشت ایمپلنت عفونت باعث تشدید درد برای بیماران شود و شاید بیمار دچار ورم لثه بعد از ایمپلنت بشود.
  3. گاهی ممکن است ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک بیمار پیوند نخورده باشد و بدن بیمار آن رارد کنند و پس بزند. در این صورت بیمار باید درد شدیدی را تحمل کند. درمان این نوع مشکل تعویض نوع و جنس ایمپلنت و کاشت مجدد آن است که مستلزم پرداخت هزینه بالایی نیز هست.
  4. گاهی ممکن است حین جراحی مته دندانپزشکی به استخوان اطراف ناحیه جراحی آسیب رسانده باشد و پزشک متوجه این آسیب نشده باشد. در این صورت پس از کاشت فرد درد شدیدی حس می کند.
  5. همچنین ممکن است این مته دندان پزشکی به عصب های اطراف ناحیه ایمپلنت آسیب وارد کرده باشد در این صورت نیز درد شدیدی به بیمار وارد می شود. البته این مورد بسیار نادر است .

 برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از آنکه جراحی کاشت ایمپلنت به اتمام رسید اغلب متخصص جراحی دندان پزشکی به شما مراقبت های لازم را توصیه می کند که بهتر است آن ها را به صورت دقیق انجام داده تا دچار دندان درد نشوید. مسکن قوی برای درد پس از ایمپلنت معمولا تجویز می شود که با مصرف آن در مدت تعیین شده می توانید درد را کاهش دهید.

فیلم ایمپلنت دندان

 ضمنا می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان از ایجاد در  بر اثر عفونت یا تجمع باکتری جلوگیری کنید. در صورتی که احساس درد داشتید می توانید از دهانشویه و یا آب نمک برای ضد عفونی دهان استفاده کنید. و اگر درد در ناحیه جراحی زیاد شد بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده نمائید تا درد را کاهش دهید. از نوشیدنی هایی که سرد و خنک هستند استفاده کنید تا درد دندان بعد از ایمپلنت کاهش یابد.

البته اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید تا ریشه درد را برای شما پیدا کنند سپس در صورتی که این درد طبیعی بود بهتر است از روش های بالا برای تسکین درد استفاده کنید.

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:50

آموزش يادگيري فرانت اند با آکادمي برنامه نويسي سبزلرن

مقدمه

خب سلام به دوستان عزيز تو اين مقاله قصد دارم بهتون يه سايت خيلي باحال و فوق العاده براي يادگيري فرانت اند معرفي بکنم و همچنين نقشه راه و بازار کار برنامه نويسي فرانت اند رو بررسي بکنيم .

پس بزن بريم...

يادگيري برنامه نويسي فرانت اند با آکادمي سبزلرن

خب سايتي که ميخوام برا يادگيري فرانت اند بهتون معرفي بکنم آکادمي آموزش برنامه نويسي سبزلرن هستش.

آکادمي آموزشي سبزلرن براي تمامي دوره ها چه رايگان چه پولي به مدرس حقوق پرداخت ميکنه تا نهايت کيفيت رو در ارائه دوره و پشتيباني بده و معمولا مدرس هايي رو قبول ميکنه که دو سال تجربه مفيد داشته باشند و فن و بيان خوبي داشته باشد، پس اصلا تو کيفيت دوره هاي سبزلرن اصلا شکي نکنيد، چون آکادمي سبزلرن روي کيفيت به شدت حساسه! آکادمي سبزلرن حدود دو ساله که فعاليت خودشو شروع کرده

پشتيباني هاي دوره هاي آکادمي آموزشي سبزلرن چه پولي چه رايگان پشتيباني مادام العمر رو داره ، اصلا اين طوري نيست که پشتيباني شامل دوره هاي پولي بشه  و دوره هاي رايکان پشتيباني نداشته باشند تو سبزلرن پشتيباني شامل تمامي دوره ميباشد .

و همچنين تمامي دوره هاي آکادمي آموزشي برنامه نويسي سبزلرن مقدماتي تا پيشرفته به صورت پروژه محور هستش .

فرانت اند

خب حالا بريم يکمي در مورد فرانت اند صحبت بکنيم که دقيقا چيه ؟ بازار کار حوزه فرانت اند چطوره ؟

فرانت اند به بخشي که براي کاربر قابل مشاهده هست يا همون ظاهر گرافيک و خوشگلي يک وب سايته اون چيدمان ، رنگ و...

 

براي مثال اون چيدمان محصولات مدل چيدمان ، رنگ ستاره ها و... هر چيزي که تو صفحه ميبينيد بخش فرانت اند سايته حالا بک اند هم هستش که بحثش جداست بک اند هم به منطق يک سايت ميتونيم اشاره بکنيم.

بازار کار حوزه فرانت اند

خب ما فهميديم که فرانت اند چيه ؟ اما الان ببينيم که بازار کار حوزه فرانت اند چطوره ؟

جابينجا يکي از بهترين سايت ها براي آگهي استخدامي هستش ، اگه تو سايت جابينجا کلمه front-end رو سرچ بکنيد بيشتر از 1000 تا موقعيت شغلي مياره 1000 تا موقعيت اصلا کم نيست يعني 1000 تا فرصت هست.

 

حالا بريم يه چند تا از نمونه آگهي ها رو ببينيم :

 

 

 

 

همانطور که نمونه آگهي ها رو ديديد حقوق ها از رنج 10 ميليون تا 40 , 50 ميليون هست ، حالا اين آگهي ها سه چهار تا از 1000 آگهي بود هر مدل آگهي استخدامي هست حتي به صورت دورکاري يا ريموت که کسايي که تو شهرستان ها زندگي ميکنند ميتوانند با اين شرکت ها توافق بکنند ، پس حوزه فرانت اند بازار کار خيلي قوي و قدرتمندي داره .

نقشه راه برنامه نويسي فرانت اند

خب درباره فرانت اند و بازار کار فرانت اند با هم صحبت کرديم حالا بريم نقشه راه برنامه نويسي فرانت اند رو با هم يه بررسي بکنيم.

 

Html

اولين گام براي ورود به دنياي برنامه نويسي فرانت اند يادگيري زبان اچ تي ام ال هستش به کمک اچ تي ام ال شما اون استخوان بندي يا اون ساختار وب سايت رو ميتونيد بسازيد و براي يادگيري اچ تي ام ال ميتونيد از دوره آموزشي رايگان جامع Html  مقدماتي تا پيشرفته سبزلرن استفاده بکنيد مدرس اين دوره آقاي ديني هستند .

 

Css

دومين قدم هم براي تبديل شدن به برنامه نويس فرانت اند يادگيري زبان سي اس اس هستش ، به کمک سي اس اس هم شما ميتونيد اين ساختار هايي که به کمک اچ تي ام ال ساختيد استايل بدهيد ، براي يادگيري سي اس اس هم ميتونيد از دوره آموزشي  رايگان جامع Css مقدماتي تا پيشرفته آکادمي سبزلرن استفاده بکنيد مدرس اين دوره هم آقاي ديني هست .

 

JavaScript

خب حالا بريم سراغ سومين گام يا همون سومين قدم براي تبديل شدن به برنامه نويس فرانت اند ، سومين قدم هم يادگيري زبان جاوا اسکريپت هستش که در کل سه پايه اصلي حوزه فرانت اند اچ تي ام ال ، سي اس اس و جاوا اسکريپت هستش که حتما حتما بايد هر سه تا رو ياد بگيريد ، براي يادگيري جاوا اسکريپت هم ميتونيد از دوره آموزشي رايگان جاوا اسکريپت مقدماتي تا پيشرفته پروژه محور آکادمي آموزشي سبزلرن استفاده بکنيد و مدرس اين دوره آقاي سعيدي راد هستش .

 

يادگيري يکي از فريمورک هاي سي اس اس

قدم بعدي هم يادگيري يکي از فريمورک سي اس اس هستش براي مثال فريمورک بوت استرپ و تيل ويند و... هستش ، که سبزلرن يه دوره آموزشي بوت استرپ 5 مقدماتي تا پيشرفته داره که مدرس دوره بوت استرپ آقاي عزيززاده هستش که ميتونيد از اون دوره هم استفاده بکنيد.

تقريبا آکادمي آموزش برنامه نويسي سبزلرن تمامي مباحث حوزه فرانت اند رو پوشش داده .

 

يادگيري يکي از فريمورک هاي جاوا اسکريپت

قدم بعدي هم يادگيري يکي از فريمورک هاي جاوا اسکريپت هستش حالا بستگي به شماست که کدومو انتخاب ميکنيد ويو يا انگولار حتي کتابخونه ري اکت هم ميشه .

خوشبختانه آکادمي سبزلرن آموزش ويو جي اس و ري اکت رو هم پوشش داده است.

يه دوره آموزشي رايگان مقدماتي تا پيشرفته ويو جي اس داره و همچنين آکادمي آموزشي سبزلرن هم يه دوره آموزشي منتورشيپ ري اکت در دنياي واقعي هم داره که مدرس هر دو دوره آقاي سعيدي راد هست .

 

ساير موارد مورد نياز

علاوه بر اين پنج قدمي که گفتيم يه سري ابزار هاي ديگه اي براي فرانت اند نيازه مانند فلکس باکس يا سي اس اس گريد يا npm و    sass هم نيازه که آکادمي آموزشي برنامه نويسي سبزلرن دوره رايگان براي اين مباحث هم داره که ميتونيد ازشون استفاده بکنيد .

آکادمي آموزشي برنامه نويسي سبزلرن تو سه حوزه دوره آموزشي داره فرانت اند ، امنيت و شبکه که جلوتر ساير حوزه ها هم اضافه ميشه و همچنين تمامي مباحث حوزه فرانت اند رو پوشش داده که بيشتر از هفتاد درصدشون رايگان و به صورت پروژه محور هست.

 حرف آخر

خب تو اين مقاله درباره حوزه فرانت اند حرف زديم و بازار کارشو بررسي کرديم و همچنين نقشه راه حوزه فرانت اند رو هم بررسي کرديم.

امروزه حوزه فرانت قدرتمند ترين بازار کار رو رو داره همانطور که ديديم بيشتر از 1000 آگهي استخدام براش بود حالا اونم هنگام سرچ کردن به صورت انگليسي ، اگه فارسي سرچ کنيد نتايج ديگه اي رو هم مياره.

اگه قصد يادگيري فرانت اند رو داريد و ميخواهيد ازش کسب درآمد بکنيد پيشنهاد ميکنم با دوره هاي با حال پروژه محور آکادمي آموزشي برنامه نويسي سبزلرن شروع کنيد .

منبع :

 

https://www.pinterest.com/pin/1050464681805934261/

https://express.adobe.com/page/F4PyQfHKh12H2/

https://sites.google.com/view/sabzlea/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/01/09/sabzlea/

https://anahardy4.tumblr.com/

https://myspace.com/anahardy4

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1480190325687664642

https://disqus.com/by/anahardy4/about/

https://www.goodreads.com/user/show/145850001-ana-hardy

https://en.gravatar.com/anahardy4

https://www.ted.com/profiles/32643528/about

https://www.behance.net/anahardy

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 422 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:04

خدمات سئو کلاه سفيد چيست و چگونه است؟

به مجموعه فعاليت هايي گفته ميشود که در راستاي فرآيند هاي گوگل بوده واز روش هاي وتکنيک هاي حبابي و غير متعارف استفاده نمي شود.و نيز موتور هاي جستجوي هوشمند نظير گوگل هميشه درصدد آن هستند که با توجه به جستجوي کاربران بهترين نتيجه را در اختيار کاربران قراردهند. و به خاطر همين موضوع در زمينه ي سئو کلمات کليدي  روس هاي آنها حساس هستند. خوشبختانه بايد به شما بگويم که تيم سئو پارسيان انديش که در زمينه سئو سايت در اصفهان فعاليت دارد از روش هي کلا سفيد و صحيح اقدام به انجام فرآيند سئو سايت شما مي کند. به طور کلي بايد به شما بگوييم که روش هاي بهينه سازي وبسايت ها بيشتر از روش هاي سئو کلاه سفيد استفاده مي کنند. که قوانين موتور هاي جستجو را رعايت مي کنند و از ماندگاري بالا هم برخوردارند.

خدمات سئو کلاه سياه چگونه است؟

 اين نوع خدمات به طور کلي به فعاليت هايي اطلاق مي شوند که از روش هاي غير اصولي پيروي کرده و اصطلاحا مي خواهد موتور هاي جستجو به ويژه گوگل را دور بزنند. خدمات سئو کلاه سياه به صورت موقت بوده وباعث بهبود رتبه ي وبسايت به صورت يکجا مي شوند. اما به صورت موقتي!چرا؟ چونکه پس از اطلاع  موتور هاي جستجو از اين مسئله وب سايتي که اين عمل را انجام مي دهد به طور کلي از نتايج گوگل حذف مي شود.

چرا کسب وکار شما به خدمات سئو سايت در اصفهان نيازمند است؟

به طور کلي روش هاي تبليغاتي سنتي را مي توان به چند نوع تقسيم کرد؟ 1. راديو 2.تلوزيون 3.تبليغات محيطي و... اينها همه روش هاي تبليغات سنتي مي باشند.فرق سئو و مزاياي آن با ديگر روش ها به طور کلي به شکل زير است.

  1. سئو يک روش هدفمند براي سايت است ولي ساير روش هاي تبليغاتي هدفمند نيستند
  2. سئو يک روش ماندگار است ولي تمامي روش هاي تبليغاتي ديگر به محض اتمام تبليغات ديگر کسب و کار شما ديده نخواهد شد.
  3. هزينه ي انجام سئو نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي پايين است.از اين رو کسب و کار شما به آن نيازمند است.

تعرفه هاي سئو سايت در اصفهان چقدر است؟

خب در پاسخ به سوال بالا بايد بگوييم که اکثر وبسايت ها و شرکت هاي طراحي سايت و سئو نرخ مشخصي را براي سئو سايت در اصفهان در نظر نميگيرند چرا که هزينه سئو سايت نسبت به نوع وبسايت و کلمات کليدي که آن وبسايت مي خواهد در آن اول باشد متفاوت است چرا که اگر کلمات کليدي وبسايت شما جز کلمات کليدي سخت ياشد.بايد زياد روي آن وقت گذاشت و محتواهاي زيادي نيز مي خواهد وزمان زيادي نيز بايد براي آن صرف کرد اما اگر اينگونه نباشد ورقبا ، رقباي ضعيفي باشند و کلمات کليدي نيز  جز کلمات کليدي آسان باشد خب هزينه هم به طبع کمتر است.اکثر شرکت ها و نيز افراد هزينه برآورد شده براي سئو وبسايت را چهار ميليون تومان در ماه در نظر گرفته اند اما مجموعه پارسيان انديش به منظور رفاه حال مشتريان عزيز هزينه ها را مناسب در نظر گرفته است. فقط کافي است با ما تماس بگيريد تا تفاوت را به خوبي متوجه شويد.

خدمات سئو سايت شامل چه مواردي مي باشد؟

خدمات سئو سايت شامل موارد مختلف مي باشد يکي از اين موارد سئو فني سايت است. در زير به آن اشاره خواهد شد.

سئو فني سايت: قبل از هرکاري سئوکار وظيفه دارد که سئو فني سايت را بررسي کرده و سپس ايرادات وارده را به کارفرما بگويد و پس از تاييد کارفرما نسبت به درست کردن آن اقدام نمايد.اين کار را باتوجه به چک ليست فني انجام مي دهد. واگر مشکلات فني سايت برطرف نشود سئو کار ديگر موارد را انجام نميدهد و اولويت با اين مورد است.

توليد و مديريت کردن محتوا وسئو کردن محتوا توليد شده

بعد از اين که ايرادات سئو فني سايت بر طرف شدن سئوکار موظف است که نسبت به توليد محتواي سئو شده اقدام نمايد. . حتما بايد توليد محتواها با توجه به کلمات کليدي انجام شود و مرتبط با کلمات کليدي باشد.

فعاليت سايت در شبکه هاي اجتماعي

يکي از موارد بسيار مهمي که گوگل براي کاربران خودش در نظر ميگيرد  چاپ تراکت اصفهان  فعاليت در شبکه هاي اجتماعي است که اصطلاحا به آن سيگنال هاي شبکه هاي اجتماعي هم مي گويند.اين فعاليت ها باعث مي شود که وبسايت شما در رتبه هاي بالاتر گوگل قرار بگيرند. وهم به برندينگ شدن شما کمک مي کند تا وبسايت شما را بهتر بشناسند.

فعاليت وبسايت شما در دايرکتوري هاي خوب

اين مورد هم به برندينگ شدن وبسايت و نيز افزايش درآمد و فروش بيشتر شما کمک مي کند.اگر شما بتوانيد در مشاغل متشابه ونيز متفاوت با کارتان تبليغ کنيد و آنها براي شما تبليغ کنند مي توانيد رتبه وبسسايت خود را در موتورهاي جستجو افزايش دهيد.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassnohom بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:09

لینک دوستان

خبرنامه